پنجشنبه ۱۲ دی ۱۳۹۲ - ۱۷:۲۹
۰ نفر

همشهری‌آنلاین: نویسنده زندگینامه استیو جابز در حال نوشتن کتابی درباره حواشی و آینده محتمل عصر دیجیتال مدرن است. او برای نوشتن این کتاب از همکاری های آنلاین استفاده می کند تا آن را با به بهترین نحو ممکن شکل بدهد.

به گزارش ایبنا این نویسنده مطرح، این اثر جدیدش را به اشکال مختلف اینترنتی برای متخصصان و کارشناسان ارسال کرده است و از آنها جویا شده است که کدام بخش‌ها مورد علاقه‌شان است و می‌خواهند آن را به نوعی تصحیح و تکمیل کنند.

او برای یکی از این کارشناسان نوشته است: همکاری آنلاین همان دلیلی است که اینترنت برای آن شکل گرفت و ایجاد شد.

وی می‌افزاید: من از هر نوع کامنت یا تصحیحی که ممکن است پیش از انتشار این اثر بگذارید سپاسگزار خواهم بود.

ایزاکسون تنها نویسنده این اثر نیست بلکه به نوعی سوژه آن نیز هست. بسیاری از افرادی که وی به نوعی درباره آن‌ها در این کتاب نوشته است، دوست دارند در این پروسه آنلاین مشارکت داشته باشند.

کتاب تمام‌شده درباره نوآوری‌های دیجیتال خواهد بود که از قرن نوزدهم با آدا لاول آیس ریاضیدان شروع شد و به برنامه‌نویسان مدرن امروزی رسید. ایزاکسون معتقد است با همکاری افراد متفاوت، به روح نوآوری و همکاری که سوژه اصلی این کتاب است، خواهد رسید. وی گفت دنبال خدماتی است که به مردم امکان بدهد برای گسترش ایده‌های متفاوت به صورت اینترنتی همکاری کنند.

وی گفت نیمی از این کتاب تاکنون نوشته شده و به نظر می‌رسد هنوز یک سال دیگر زمان برای کامل‌شدن آن مورد نیاز باشد.

این کتاب مانند زندگینامه استیو جابز که در سال 2011 از سوی انتشارات سیمون اند شوستر منتشر شد، در همین انتشاراتی منتشر می‌شود.

کد خبر 244375

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار ادبیات و کتاب

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز