همشهری آنلاین: دادستانی انگلیس روز دوشنبه از طرح اتهامات تازه ای علیه رالف هریس از مجریان سابق تلویزیون بی بی سی در مورد آزار و اذیت جنسی کودکان خبر داد.

متهم شدن یک مجری دیگر بی بی سی به سوء استفاده جنسی از کودکان

به گزارش ایرنا، یک سخنگوی دادستانی گفت: اتهامات تازه در مورد جرایم جنسی رالف هریس مربوط به پرونده یک دختر هفت یا هشت ساله در سال 1968، یک دختر 14 سال در سال 1975 و یک دختر 19 ساله در سال 1984 میلادی می باشد.

این مجری سابق بی بی سی که از شخصیت های شناخته شده تلویزیونی این کشور به شمار می رود ابتدا بهار امسال به اتهام سوءاستفاده های جنسی و کودک آزاری توسط پلیس دستگیر و مورد بازجویی قرار گرفت.

پلیس و دادستانی انگلیس در شهریورماه امسال و پس از چند ماه تحقیق، بطور رسمی رالف هریس را به 9 فقره کودک آزاری و اقدامات شرم آور و چهار فقره تولید تصاویر شرم آور از کودکان متهم کردند.

هریس 83 ساله که فعلا به وقید وثیقه آزاد است، بزودی باید برای پاسخگویی به 16 فقره اتهام در دادگاه حضور یابد.

با اینکه سابقه اتهامات آزار و اذیت جنسی کودکان توسط هریس به دهه های گذشته باز می گردد ولی اتهام تولید تصاویر شرم آور از کودکان به سال گذشته میلادی مربوط می شود.

وی که استرالیایی الاصل است از حدود 60 سال پیش در انگلیس زندگی می کند و 40 سال سابقه فعالیت در شبکه های مختلف تلویزیونی این کشور از جمله بی بی سی و آی تی وی را در پرونده کاری خود دارد. وی در این مدت چندین لقب تشریفاتی نیز از ملکه انگلیس دریافت کرده است.

پلیس انگلیس پاییز پارسال و پس از فاش شدن ابعاد گسترده فساد اخلاقی جیمی ساویل مجری مشهور بی بی سی تیم ویژه ای را با عنوان یوتری برای تحقیق در مورد سوءاستفاده های جنسی وی و دیگر چهره های سرشناس از کودکان، تشکیل داد که بازرسان این تیم ویژه پلیس تاکنون حدود 15 نفر از جمله چند تن از مجریان فعلی و سابق بی بی سی را بازداشت و مورد بازجویی قرار داده اند.

کد خبر 243469
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز