همشهری آنلاین: جانشین فرمانده نیروی هوایی ارتش گفت‌:‌ نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران آماده است در چهارچوب سیاست‌های نظام جمهوری اسلامی ایران، با کشورهای منطقه رزمایش مشترک برگزار کند.

نیروی هوایی

به گزارش ایسنا، امیر سرتیپ خلبان علیرضا برخور در حاشیه رزمایش فداییان حریم ولایت 4 درباره پیام این رزمایش نیز اظهار کرد: پیام این رزمایش برای کشورهای منطقه، صلح، دوستی و امنیت پایدار است.

وی تاکید کرد: در کنار به نمایش گذاشتن توانمندی عملیاتی و رزمی نیروی هوایی، این رزمایش را می‌توان آوردگاه و آزمونی برای توانمندی‌های فنی نیروی هوایی دانست.

جانشین فرمانده نیروی هوایی ارتش تصریح کرد: نیروی هوایی به عنوان یک نیروی تجهیزات‌محور، دِین بزرگی نسبت به نیروهای فنی خود دارد که در حقیقت سربازان گمنام عرصه رزم هوایی هستند.

برخور با اشاره به تلاش کارکنان نهاجا در شرایط تحریم تاکید کرد: پشتیبانی فنی و آماده‌سازی یگان پروازی در شرایط تحریم را می‌توان همپای جنگ هوایی دانست.

وی در پایان گفت: در رزمایش فداییان حریم ولایت 4، نیروها و تکنسین‌های نیروی هوایی ارتش از پایگاه‌های همدان و بندرعباس و دیگر پایگاه‌ها به میدان آمده‌اند و با تمام توان و به صورت شبانه‌روزی انواع جنگنده‌ها و هواپیماهای ترابری و سوخت‌رسان را برای ماموریت‌های تعریف شده آماده می‌کنند.

کد خبر 243122
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دفاع-امنیت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز