همشهری آنلاین: فیلم ویدیویی که به تازگی برروی یوتیوب منتشر شده، طرح اولیه گوشی سامسونگ گلکسی ۵S را به نمایش گذاشته و خصوصیات احتمالی این گوشی را توضیح داده است.

سامسونگ

براساس گزارش فاکس‌نیوز،‌ این گوشی که تولید و عرضه آن می‌تواند ضربه‌ای به محبوبیت آی‌فون‌های اپل وارد آورد، از بدنه‌ای منحنی، نمایشگر سوپرHD و دوربین 16 مگاپیکسلی برخوردار است.

گلکسی S5 در این طرح که توسط یکی از کاربران یوتیوب ایجاد شده، نشان می‌دهد گوشی از بالا تا پایین انحنا دارد تا در زمان مکالمه گوشی با انحنای صورت مطابقت داشته باشد. به علاوه وضوح تصویری نمایشگر این گوشی نیز دوبرابر نمایشگر گوشی آی‌فون5S خواهد بود.

سامسونگ

از دیگر ویژگی‌هایی که در این ویدئو درباره گوشی جدید سامسونگ پیش‌بینی شده سه برابر بودن حافظه داخلی گوشی نسبت به آی‌فون 5S و دوربین 16 مگاپیکسلی است که می‌تواند تصاویری با کیفیت چهار برابر بالاتر از HD تصویربرداری کند.

سامسونگ

همچنین در این فیلم که گمانه‌زنی درباره شمایل اسمارت‌فون جدید سامسونگ است، احتمال داده شده که این گوشی از اسکنر چشم برخوردار باشد.

شایعات بر این اساسند که سامسونگ Galaxy S5 خود را در اوایل سال جدید میلادی رونمایی خواهد کرد، برخی دیگر از شایعات نیز خبر از رونمایی از این دستگاه جدید در نمایشگاه CES در ماه ژانویه می‌دهند.

کد خبر 239734
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز