دوشنبه ۲۷ آبان ۱۳۹۲ - ۱۶:۱۴
۰ نفر

گروه حوادث: پلیس تهران در تعقیب ۳زورگیر خشن است که با تهدید چاقو دست به سرقت از مسافران می‌زدند.

اوایل مردادماه مردی نزد مأموران گشت کلانتری 154چیتگر رفت و خبر از سرقت اموالش توسط 3سارق زورگیر داد. وی در توضیح ماجرا گفت: ساعت 11شب، در میدان آزادی سوار یک خودروی پراید سفید رنگ شدم تا به شهریار بروم. به جز راننده، یک نفر روی صندلی شاگرد و یک نفر نیز روی صندلی عقب نشسته بود که من تصور کردم مسافر هستند.

وی ادامه داد: وقتی راننده چند خیابان را رد کرد از او پرسیدم که مگر به سمت شهریار نمی‌رود که سرنشین صندلی عقب چاقویی زیر گلویم گذاشت و با تهدید کیف دستی‌ام را که حاوی 4دسته چک، 8 کارت عابربانک و مبلغ یک میلیون و 300هزار تومان پول نقد بود دزدید. آنها همچنین با تهدید رمز عابربانک‌هایم را گرفتند و در نهایت با سرقت 3 حلقه انگشتر نقره‌ام، مرا در خیابانی در جاده مخصوص پیاده کرده و پا به فرار گذاشتند.

اظهارات این مالباخته کافی بود تا مأموران پایگاه پنجم پلیس آگاهی پایتخت تحقیقات خود را برای شناسایی زورگیران مسلح آغاز کنند. بررسی‌ها نشان می‌داد که دزدان با استفاده از رمز کارت عابربانک مالباخته موفق شدند از حساب وی پول برداشت کنند. با این اطلاعات، ‌کارآگاهان راهی شعبه بانک مورد نظر شدند و در بررسی تصاویر دوربین مداربسته توانستند تصاویر 3 سارق زورگیر را شناسایی کنند. سرهنگ گزافی، رئیس پایگاه پنجم پلیس آگاهی تهران، با اعلام این خبر گفت: مجوز انتشار تصاویر هر 3 متهم از سوی قاضی پرونده صادر شده و از کسانی که از مخفیگاه آنها خبر دارند درخواست می‌شود اطلاعات خود را از طریق شماره تماس‌های 51055464 یا 51055617 در اختیار کارآگاهان قرار دهند.

کد خبر 239191
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار آسیب اجتماعی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز