همشهری آنلاین: مدیرعامل شرکت هواپیمایی هما از برقرار پرواز ایران-بحرین قبل از اربعین خبر داد و گفت: با ارسال نامه ای از سوی ترکان مشاور رئیس جمهور به شرکت های هواپیمایی و شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی (هما) ازاین شرکت ها در خواست شد تا برای برقراری پرواز مستقیم ایران و آمریکا اعلام آمادگی کنند.

پرورش

فرهاد پرورش در گفت‌و‌گو با  خبرگزاری خانه ملت، گفت: با ارسال نامه ای از سوی ترکان مشاور رئیس جمهور به شرکت های هواپیمایی و شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی (هما) از شرکت ها در خواست شد تا برای برقراری پرواز مستقیم ایران و آمریکا اعلام آمادگی کنند.

مدیرعامل شرکت هواپیمایی(هما) با اشاره به اینکه ما آمادگی خود را برای برقراری این پرواز اعلام کرده ایم، افزود: در این نامه عنوان شده شرکت هایی که آمادگی دارند اعلام کنند که شرکت ما این آمادگی را دارد.

وی گفت: ما در گذشته پرواز مستقیم به آمریکا را انجام می دادیم و مجدد آمادگی خود را برای این پرواز اعلام کردیم.

پرورش تاکید کرد: به سازمان هواپیمایی کشور نیز اعلام کردیم که اگر مجوز پرواز به آمریکا داده شود شرکت هواپیمایی هما آمادگی برقراری این پرواز را دارد.

مدیرعامل شرکت هواپیمایی(هما) در بخش دیگری از اظهاراتش با اشاره به اینکه پرواز عتبات عالیات شرکت هما افزایش یافته است، از برقراری مجدد پرواز ایران - بحرین قبل از اربعین با دو پرواز به مشهد مقدس خبر داد.

 

کد خبر 238946
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سیاست‌خارجی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز