مجموع نظرات: ۰
سه‌شنبه ۲۱ آبان ۱۳۹۲ - ۱۸:۲۴
۰ نفر

همشهری آنلاین: مدیرکل فرهنگی شهرداری تهران گفت: خیمه‌های معرفت حسینی در روز تاسوعا، عاشورا و اربعین حسینی در ۲۲ بوستان اصلی شهر به همراه نمایش آثار، کتاب و پاسخ به شبهات در مناطق مختلف برپا خواهد شد.

به گزارش مهر، عبادالله رمضانی در این باره گفت: قبل از ورود به ماه محرم، تغییر سیمای شهر در دستور کار بود تا چهره شهر نشان دهد که وارد ماه عزاداری می‌شویم و عمده فعالیت شهرداری در دهه اول ماه محرم بسترسازی برای مجموعه فعالیت‌های هیات‌های مذهبی است.

وی افزود: اجرای نمادین آیین سیاه‌پوشان در میدان امام حسین(ع)، فضا‌سازی تبلیغی عمومی شهر با محوریت پیام عاشورای حسینی و آموزه‌های امام راحل (ره) و رهبر معظم انقلاب اسلامی در 1800 بوستان‌ سطح شهر و 140 میدان میوه و تره‌بار و نیز قطارها و ایستگاه‌های مترو، طراحی و اکران 22 نماد عاشورایی در 22 میدان منتخب بخشی از فعالیت‌هایی است که برای تغییر سیمای شهر متناسب با ماه محرم انجام می‌شود.

مدیرکل فرهنگی شهرداری تهران تاکید کرد: خیمه‌های معرفت حسینی در روز تاسوعا، عاشورا و اربعین حسینی در 22 بوستان اصلی شهر به همراه نمایش آثار، کتاب و پاسخ به شبهات در مناطق مختلف برپا خواهد شد.

کد خبر 238611
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز