گروه حوادث: داماد جوان پس از اینکه همسرش مهریه خود را به اجرا گذاشت، پدرزنش را ربود تا دست به اخاذی ۲۰۰میلیون تومانی بزند اما این آدم‌ربایی فقط ۳ساعت به طول کشید.

چند روز پیش مأموران پلیس آگاهی شهرستان رشت در جریان ربوده‌شدن مرد 63ساله‌ای قرار گرفتند و تحقیقات خود را برای شناسایی آدم‌ربایان آغاز کردند. بررسی‌ها نشان می‌داد که آدم‌ربایان بعد از ربودن این مرد با خانواده‌اش تماس گرفته و در ازای آزادی او درخواست 200میلیون تومان پول نقد کرده‌اند. طولی نکشید که مشخص شد عامل اصلی این آدم‌ربایی، کسی جز داماد خانواده نیست؛ مرد جوانی که مدتی قبل پس از اینکه همسرش مهریه چند صد سکه‌ای خود را به اجرا گذاشته بود، از کشور ممنوع‌الخروج شده بود.

بررسی‌ها ادامه یافت و تنها 3ساعت از گزارش آدم‌ربایی به پلیس گذشته بود که مخفیگاه آدم‌ربایان شناسایی شد. مأموران این محل را محاصره کردند و پس از مذاکره با آدم‌ربایان سرانجام توانستند آنها را دستگیر و گروگان 63ساله را آزاد کنند. رئیس پلیس آگاهی استان گیلان با بیان این خبر گفت: داماد خانواده در بازجویی‌های اولیه به گروگانگیری اعتراف کرد. او گفت که به‌دلیل اینکه همسرش مهریه خود را به اجرا گذاشته بود، با همدستی 2نفر از دوستانش دست به این کار زده بود.

متهمان بعد از ربودن پیرمرد از مقابل خانه‌اش، او را به مخفیگاه خود منتقل کرده و تهدیدش کرده بودند که باید 200میلیون تومان در اختیارشان قرار دهد و وقتی با مقاومت وی روبه‌رو شده بودند، او را کتک زده و مجروح کرده بودند. وی با اشاره به انتقال گروگان به بیمارستان تأکید کرد: هم‌اکنون حال او خوب است و داماد آدم‌ربا که برای تهیه مهریه همسرش دست به گروگانگیری زده بود، به همراه همدستانش در اختیار مقام قضایی قرار گرفته‌اند.

کد خبر 237134
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار آسیب اجتماعی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز