همشهری آنلاین: یک عضو فراکسیون اصولگرایان رهروان ولایت ضمن توضیح محتوای شبنامه منتشر شده علیه صالحی امیری، وزیر پیشنهادی ورزش و جوانان، تاکید کرد که اینگونه شبنامه‌ها آرای ممتنع را زیاد می‌کند که در نهایت به ضرر وزیر معرفی شده تمام می شود.

به گزارش ایسنا، کمال‌الدین پیرموذن در رابطه با پخش شبنامه علیه صالحی امیری، گفت: این شبنامه در مورد آقای صالحی‌امیری است که قصد پخش آن را دارند. بنده شنیده‌ام که این شبنامه را می خواهند در دقیقه 90 پخش کنند.

وی با اشاره به محتوای این شبنامه و سابقه نسبت‌داده شده به صالحی در شبنامه مذکور خاطرنشان کرد: حساسیت بر روی آقای صالحی امیری بدان جهت است که ایشان فردی تشکیلاتی و نزدیک به آقای روحانی است که طبیعتا حضورش وزن کابینه را زیاد می‌کند و به دنبال آن حامیان دولت تدبیر و امید را افزایش می‌دهد.

وی افزود: بنده شبنامه را نخوانده‌ام ولی درمورد محتوای آن به من اطلاع دادند. ما تجربه آقای نجفی را داشتیم که شبنامه‌ای را دقیقه 90 توزیع کردند و کسی نتوانست در واکنش به مطالب منتشر شده علیه آقای نجفی دفاع کند. این شبنامه‌ها که در روز منتشر می‌شود تنها آرای ممتنع را زیاد می‌کند که به ضرر وزیر پیشنهادی است.

این عضو فراکسیون اصولگرایان رهروان ولایت با بیان اینکه نظر اکثریت اعضای فراکسیون نسبت به سه وزیر مثبت است، اظهار امیدواری کرد که هر سه وزیر پیشنهادی بتوانند با رای نمایندگان وارد کابینه شوند.

وی همچنین با بیان اینکه فانی وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش رای قاطعی را کسب می‌کند، گفت: در مورد آقای فرجی‌دانا وزیر علوم، تحقیقات و فناوری ناراحتی نمایندگان از این است که چرا آقای توفیقی معرفی نشد. طبیعتا می‌توانست با رفع ابهام از مجلس رای آورد البته با این وجود از آقای فرجی دانا هم دفاع خواهیم کرد.

کد خبر 236528

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز