گروه حوادث: دختر جوان وقتی شنید که دوست اینترنتی‌اش یک استاد بازیگری است، تصور کرد که به‌زودی تبدیل به یک ستاره سینما خواهد شد؛ غافل از اینکه استاد قلابی نقشه شومی برایش طرح کرده بود.

دختر جوان که مریم نام دارد چند‌ماه پیش از طریق یک سایت دوستیابی با جوانی به اسم رامتین آشنا شد؛ مردی که خود را استاد بازیگری معرفی می‌کرد و مدعی بود که تا حالا ستاره‌های زیادی تحویل سینما داده است. دختر جوان حرف‌های رامتین را باور کرد و وقتی شنید که او هم می‌تواند تبدیل به ستاره سینما شود، احساس کرد که شانس به او رو کرده است. برای همین وقتی رامتین با او قراری در یک باغ گذاشت، به محل قرار رفت و مرد جوان در آنجا شروع به عکاسی از مریم برای تست بازیگری کرد.

پس از آن وی قصد آزار و اذیت دختر جوان را داشت که مریم متوجه ماجرا شد و بعد از درگیری با او فرار کرد. با این حال مرد جوان مدام با مریم تماس می‌گرفت و او را تهدید می‌کرد که اگر تن به خواسته‌اش ندهد، عکس‌هایش را در اینترنت منتشر خواهد کرد. با شکایت دختر جوان در پلیس فتای استان البرز، رسیدگی به این پرونده آغاز و مرد جوان شناسایی و دستگیر شد.

در تحقیقات معلوم شد که این مرد پیش از این نیز 7بار به جرم ایجاد مزاحمت و اخاذی از زنان و دختران دستگیر و راهی زندان شده بود. متهم اعتراف کرد که در همه این موارد خود را استاد بازیگری جا زده و با این بهانه نقشه‌هایش را عملی کرده بود. به گفته سرهنگ یزدان نیکنام، رئیس پلیس فتای استان البرز، در رایانه شخصی متهم، عکس‌هایی از زنان و دختران دیگری به‌دست آمده است و تحقیقات برای شناسایی دیگر قربانیان احتمالی این مرد ادامه دارد.

کد خبر 235741
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار آسیب اجتماعی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز