گروه اقتصادی- علی ابراهیمی: براساس توافق وزارت صنعت، معدن و تجارت و سازمان میادین میوه و تره بار محصولات لبنی تولید‌کنندگان استانی با قیمت پایین‌تر از نرخ مصوب در میادین عرضه می‌شود.

لبنیات

سخنگوی ستاد تنظیم بازار درباره روند بررسی درخواست عرضه لبنیات توسط خوشه‌های صنعتی استانی با قیمت کمتر از نرخ مصوب در مراکز عرضه مستقیم به خبرنگار ما گفت: این سازمان برای ارائه غرفه‌های عرضه این محصولات اعلام آمادگی کرده است. علی اکبر پور کاوه افزود: باید تولید‌کنندگان استانی با مراجعه به سازمان میادین نسبت به تعداد غرفه‌ها و مدت زمان در اختیار داشتن این غرفه‌ها تفاهم کرده و قرارداد عرضه محصولات ارزان قیمت در این غرفه‌ها را منعقد کنند.

احمد رضا سیدعلیان، مدیرکل امور دام و تولیدات دامی وزارت جهادکشاورزی نیز با اعلام حمایت از عرضه مستقیم لبنیات به خبرنگار ما گفت: این وزارتخانه از این تولید‌کنندگان استانی حمایت خواهد کرد.به گزارش همشهری، پس از اعلام آمادگی و پیگیری خوشه صنعتی استان اردبیل برای عرضه محصولات لبنی با قیمت پایین‌تر از نرخ مصوب بازار و مقابله با انحصار شرکت‌های بزرگ لبنی در مراکز عرضه مستقیم و موافقت مسئولان تنظیم بازار با این درخواست، برخی دیگر از تولید‌کنندگان استانی نیز آمادگی خود را برای عرضه این محصولات در میادین میوه و تره بار تهران اعلام کردند. یک تولید‌کننده لبنیات در سراب با بیان اینکه کاهش هزینه تمام‌شده تولید امکان توزیع ارزان قیمت لبنیات در بازارهای بزرگ مصرف از طریق مراکز عرضه مستقیم را فراهم کرده است به خبرنگار ما گفت: قادر به عرضه 60قلم فرآورده لبنی زیر قیمت مصوب بازار هستیم.

کد خبر 235071
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار بيمه و بانك

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز