گروه حوادث: تحقیقات پلیس برای دستگیری آدمکش اجاره‌ای که از سوی مجری سابق صدا و سیما و خانواده‌اش استخدام شده بود تا صاحبخانه آنها را به قتل برساند در حالی ادامه دارد که احتمال می‌رود وی در یکی از روستاهای دور‌افتاده مخفی شده باشد.

متهم

 پلیس و قاضی پرونده برای دستگیری این مرد بار‌دیگر از مردم کمک خواسته‌اند.آبان‌ماه سال گذشته، وقتی پیکر غرق خون مرد میانسالی به بیمارستانی در شمال تهران منتقل شد، هیچ‌کس باورش نمی‌شد که او زنده بماند و از ضربات مرگبار چاقو که به نقاط متعدد بدنش وارد شده بود، نجات یابد. با این حال مردمیانسال با کمک پزشکان زنده ماند تا راز نقشه خونینی را فاش کند که یکی از طراحان آن مجری زن صدا و سیما بود.

این مرد چند روز بعد، وقتی توانست حرف بزند ماجرا را برای مأموران چنین توضیح داد: حدود ساعت 10صبح، زنگ موبایلم به صدا درآمد و از پشت خط صدای زن جوانی را شنیدم که می‌خواست آپارتمانی در شمال تهران اجاره کند. از آنجا که حوالی میدان توانیر آپارتمان مجللی داشتم، از زن جوان خواستم برای دیدن آپارتمان به آنجا بیاید. اما وقتی به محل قرار رفتم، مرد ناشناسی از پشت سر به من حمله کرد و با چاقو به جانم افتاد. او به قصد کشتن، چندین ضربه به بدنم وارد کرد و پس از آن با موتور متواری شد. با این حال بخت با من یار بود که بیمارستان در همان نزدیکی‌ها بود و توانستم خودم را به آنجا برسانم. پزشکان با 204بخیه و به طرز معجزه‌آسایی توانستند جانم را نجات دهند.

با اظهارات این مرد، پرونده در اختیار دادیار شعبه 5 دادسرای ناحیه 6تهران قرار گرفت و تحقیقات برای شناسایی و دستگیری ضارب ناشناس آغاز شد. مأموران با بررسی‌های تخصصی توانستند زن جوانی را که به بهانه اجاره آپارتمان، شاکی را به محل قرار کشانده بود دستگیر کنند. در بازجویی از این زن بود که پلیس به خانواده زن مجری رسید و متوجه شد که آنها در جریان این حمله خونین نقش داشته‌اند. وقتی شاکی پرونده از ماجرا باخبر شد، سرنخ مهمی را در اختیار مأموران قرار داد و گفت:

مدت‌ها قبل خانواده یک زن که مجری تلویزیون بود، آپارتمانی از من اجاره کردند که کرایه ماهانه‌اش، 4میلیون تومان بود. چند‌ماه از اجاره این آپارتمان توسط آنها گذشته بود که متوجه شدم، قصد ندارند کرایه خانه را پرداخت کنند. معوقه آنها حدود 20میلیون تومان شده بود اما هر بار که درخواست کرایه می‌کردم، بهانه می‌آوردند. این بود که شکایت کردم و بعد از رفتن به دادگاه، سرانجام توانستم حکم تخلیه بگیرم. قرار بود که بعدازظهر 15آبان‌ماه(روز حادثه)، برای اجرای حکم تخلیه به آپارتمانم برویم که آن حادثه رخ‌داد. حالا هم حدس می‌زنم که زن مجری و خانواده‌اش برای اینکه نتوانم آنها را از خانه‌ام بیرون کنم، نقشه قتلم را کشیده بودند.

در ادامه زن مجری و اعضای خانواده‌اش دستگیر شدند. مرد جوانی که از سوی آنها اجیر شده بود تا حمله خونین را رقم بزند نیز شناسایی شد اما وی با فرار از شهر زندگی مخفیانه‌ای را در‌پیش گرفته بود. قاضی برزگر، دادیار شعبه5 دادسرای ناحیه6 با اشاره به آزادی مجری تلویزیون و خانواده‌اش با سپردن وثیقه، به همشهری گفت: پرونده زن مجری و همدستانش به اتهام معاونت در ایراد ضرب و جرح عمدی تحت رسیدگی است اما به‌رغم جست‌وجوی گسترده پلیس هنوز ردی از ضارب فراری که محمدتقی نام دارد، به‌دست نیامده و این در حالی است که ادامه رسیدگی به این پرونده و کشف حقایق بیشتر در این خصوص، منوط به دستگیری مرد ضارب و تحقیق از اوست.

وی با درخواست انتشار دوباره عکس ضارب فراری در روزنامه همشهری از کسانی که از مخفیگاه وی خبردارند خواست اطلاعات خود را از طریق شماره تماس 21866554-021 در اختیار پلیس قرار دهند یا با 110تماس بگیرند.

کد خبر 234592
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز