چهارشنبه ۱۷ مهر ۱۳۹۲ - ۱۵:۱۴
۰ نفر

همشهری آنلاین: دزد دوچرخه قدیمی یک پرستار، بعد از خواندن یادداشت صاحب دوچرخه، آن را به او باز گردانید. اتفاق نادری که کمتر در دنیای کنونی به واقعیت می‌پیوندد.

دزد پشیمان دوچرخه!

ایلین رمدیوس یک پرستار است که دوچرخه قدیمی‌اش وسیله تردد او در خیایان‌های شهر است. او وقتی متوجه شد که دوچرخه قدیمی و دوست داشتنی‌اش را بیرون خانه یکی از بیمارانش دزدیده‌اند، بسیار ناراحت شد.

ایلین 55 ساله به دلیل وابستگی شدیدش به این دوچرخه، سریع یادداشتی نوشته و آن را به تیرچراغ برق همان منطقه چسباند. او در این یادداشت نوشته بودکه دوچرخه‌اش را به او برگردانند و فردای آن روز بسیار متحیر شد. دزد نه تنها دوچرخه‌اش را بازگرداند، بلکه از او عذرخواهی نیز کرده بود.

خانم رمدیوس اهل برایتون - انگلیس در این باره گفت: من واقعا ناراحت بودم با خود فکر می‌کردم دوچرخه قدیمی من به درد کسی نمی‌خورد و... اما هرگز تصور نمی‌کردم دوباره آن را به من بازگردانند.

متن نامه رمدیوس اینگونه بود؛" لطفا دوچرخه مرا برگردان، قدیمی است ولی برای من عزیز است. او بدون صاحبش می‌ترسد."

دزد پشیمان دوچرخه!

ایلین در کنار دوچرخه‌اش که به او بازگردانده شده است.

دزد پشیمان دوچرخه!

نامه ایلین به دزد

دزد پشیمان دوچرخه!

نامه درذ پشیمان به ایلین

فردای آن روز، وقتی ایلین دوباره به خانه بیمارش مراجعه کرد با کمال تعجب دوچرخه‌اش را به همراه یک یادداشت از طرف دزد پشیمان دریافت کرد. دزد پشیمان، یادداشت را زیر پا دری خانه بیمار گذاشته بود و جالب‌تر آنکه دوچرخه را نیز به تیر چراغ برق زنجیر کرده بود و کلید آن را داخل پاکت گذاشته بود.

دزذ ناشناس روی پاکت نوشته بود:" برای صاحب دوچرخه آبی رنگ" و داخل آن یادداشتی بدین مضمون بود: "یک عذرخواهی بزرگ، از طرف دزد پشیمان دوچرخه! و در انتها داخل پرانتز قید کرده بود که "من با آن بدرفتاری نکردم".

رمدیوس نیز در پاسخ نامه او نوشت: "برای قرض کننده عزیز دوچرخه؛ متشکرم که دوچرخه‌ام را برگرداندی. او اوقات خوبی را کنار تو داشته است، ولی از اینکه دوباره پیش من برگشته خوشحال است.

منبع: dailymail

کد خبر 234437
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز