همشهری آنلاین: همزمان با روز بزرگداشت حافظ و برگزاری همایش «حافظ و دوستی» و با حضور بزرگان ادبیات، فلسفه و هنر، «فروشگاه اینترنتی شهرکتاب» در مرکز فرهنگی شهر کتاب افتتاح می‌‌شود.

به گزارش روابط عمومی شهر کتاب فروشگاه اینترنتی شهرکتاب با همکاری شرکت فناوری اطلاعات پاسارگاد آریان (فناپ) و با پشتوانه مؤسسه شهرکتاب فعالیت خود را از ابتدای سال ۱۳۹۲ به صورت آزمایشی آغاز کرده بود و هم اکنون همزمان با روز حافظ و همایش حافظ و دوستی با حضور دکتر مجید قاسمی، مدیر عامل بانک پاسارگاد و مهندس فیروزان مدیرعامل محترم مؤسسه شهرکتاب و همچنین میهمانان و سخنرانان همایش «حافظ و دوستی» افتتاح رسمی خواهد شد.

فروشگاه اینترنتی شهرکتاب، تلاش دارد ضمن تحقق بخشیدن به چشم انداز «بزرگ‌ترین فروشگاه فرهنگی فارسی زبان» مرجعی برای دسترسی علاقه مندان فرهنگ و هنر فارسی در تمام جهان باشد. این فروشگاه هم اکنون با دارا بودن بیش از ۷۰ هزار کتاب و کالاهای فرهنگی و هنری، و با رویکرد تکریم مشتریان و تسهیل دسترسی آماده ارائه خدمات به تمام شهرهای ایران و همچنین سراسر دنیا می‌باشد.

برخی از ویژگی‌های این فروشگاه عبارتند از امکان جستجوی پیشرفته، درگاه پرداخت امن پاسارگاد، ارائه خدمات تخفیف و بن کارت به سازمان و شرکت‌ها و همچنین امکان خرید از طریق ارسال پیامک به شماره ۳۰۰۰۸۹۵۱۸۹۵۱ و یا خرید تلفنی از طریق شماره ۸۸۷۴۲۱۱۸-۰۲۱.

این مراسم در روز سه‌شنبه ۱۶ مهر ماه ساعت ۱۶ در مرکز فرهنگی شهر کتاب واقع در خیابان شهید بهشتی، خیابان شهید احمد قصیر (بخارست)، نبش کوچه‌ی سوم برگزار می‌شود

کد خبر 234114
منبع: همشهری آنلاین

پر بیننده‌ترین اخبار ادبیات و کتاب

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز