جمعه ۱۱ خرداد ۱۳۸۶ - ۰۷:۴۴
۰ نفر

همشهری آنلاین: میزان و جزییات تخفیف وعده داده شده در شبکه اپراتور دوم تلفن همراه اعلام شد.

 به گزارش سرویس ارتباطات ایسنا، ایرانسل اعلام کرد: بر اساس روش جدید محاسبه که از روز شنبه -12 خردادماه - جاری اعمال خواهد شد، تعرفه‌ی هر ثانیه مکالمه در داخل شبکه‌ی ایرانسل با ‌٢٠ درصد کاهش در سیم‌کارت‌های دائمی از ‌٤١/١٠ ریال به ‌٣٢/٨ ریال تغییر می‌یابد؛ این مبلغ معادل ‌٤٩٩ ریال به‌ازای هر دقیقه با مبنای محاسبه ثانیه‌یی است.

تعرفه‌ی مکالمه‌ی هر ثانیه در سیم‌کارت‌های اعتباری نیز با ‌٢٧ درصد کاهش از ‌٢/١٤ ریال به ‌٣٣/١٠ ریال در داخل شبکه‌ی ایرانسل تغییر یافته است؛ این مبلغ معادل ‌٦٢٠ ریال به‌ازای هر دقیقه با مبنای محاسبه ثانیه‌یی است.

بر اساس این گزارش در تعرفه‌های جدید، نرخ خدمات اینترنت (جی.پی.آر.اس) با ‌٥٠ درصد تخفیف ‌١٥ ریال در هر کیلوبایت تعیین شده و تعرفه‌ی ارسال هر پیام صوتی - تصویری (ام.ام.اس) نیز با کاهش ‌٨٠ درصدی، از ‌١٦٠٠ ریال به ‌٣٢٠ ریال برای هر پیام رسیده است.

روابط عمومی ایرانسل با اعلام مجدد اینکه کاهش تعرفه‌ها در داخل شبکه‌ی این بهره‌بردار (اپراتوار) و اصطلاحا در مکالمات ایرانسل به ایرانسل اعمال خواهد شد، افزود: از روز ‌١٩ خردادماه جاری نیز طرح‌های تشویقی ‌٣ گانه‌ای با عنوان‌های قرمز، آبی و طلایی با هدف بهره‌مندی افزون‌تر مشترکان از خدمات ارزان‌تر ارایه می‌شود که از کاهش چشمگیر نرخ مکالمات در شبکه ایرانسل و سایر شبکه‌ها تا دریافت اینترنت رایگان،‌ را شامل می‌شود.

بنا براعلام، جزییات طرح‌های ‌٣ گانه که تا ‌١٦ شهریورماه ادامه خواهد یافت بر روی پایگاه اینترنتی «ایرانسل» قابل دسترس است

کد خبر 23382

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز