همشهری آنلاین: طی حکمی از سوی سرپرست وزارت ورزش وجوانان، رسول خادم، مدیر فنی تیم‌های ملی کشتی به عنوان مشاور عالی این وزارتخانه منصوب شد.

R.Khadem

به گزارش روابط عمومی فدراسیون کشتی، در حکمی از سوی دکتر سید رضا صالحی امیری، رسول خادم به عنوان مشاور عالی وزارت ورزش و جوانان منصوب شد .


درمتن حکم سرپرست وزارت ورزش و جوانان به رسول خادم آمده است:

"با توجه به تجربیات و سوابق علمی جنابعالی در عرصه‌های ورزشی و اجتماعی به موجب این حکم به سمت مشاور عالی منصوب می‌شوید.

امید است با بهره‌گیری از نظرات کارشناسان، متخصصین و دست‌اندرکاران آگاه در پیگیری کلیه امور محوله به ویژه استقرار نظام برنامه‌ریزی استرتژیک در بخش ورزش و جوانان کشور، با در نظر گرفتن تحولات ملی و بین‌المللی، اسناد فرادستی، مطالعات میدانی و سایر سوابق موجود دراین زمینه موفق باشید.

ضرورت دارد کلیه دست‌اندرکاران در حوزه‌های مختلف وزارتخانه در این رابطه با جنابعالی مشارکت و همکاری فعال و موثر داشته باشند. توفیق جنابعالی را در اجرای این امر مهم و ضروری ازدرگاه خداوند متعال مسئلت می‌نمایم."

گفتنی است رسول خادم به عنوان مدیر پروژه تحقیقاتی اصلاح ساختار ورزش در مرکز پژوهش‌های مجلس شورای اسلامی، رئیس کمیسیون فرهنگی، اجتماعی شورای اسلامی شهر تهران، رئیس ستاد هماهنگی شورایاری‌های شورای اسلامی شهر تهران و رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر تهران انجام وظیفه نموده است وهم اکنون مدیر تیم‌های ملی کشتی و سرمربی تیم ملی کشتی آزاد است.

 

کد خبر 233266
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار ساير ورزش‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز