همشهری آنلاین: نایب رئیس کمیسیون قضائی و حقوقی مجلس با انتقاد از تلاش برخی افراطیون و نیروهای خودسر برای برهم زدن مراسم استقبال از رئیس جمهور گفت: اگر با عوامل حادثه قم برخورد جدی می‌شد امروز شاهد این حادثه نبودیم.

سید‌حمید‌رضا طباطبائی‌نائینی در گفت‌وگو با خانه ملت با بیان اینکه بر هم زدن وحدت ملی مصداق بارز خیانت محسوب می‌شود توضیح داد: رفتار افراطی برخی از نیروهای خودسر در مراسم استقبال از رئیس جمهور در واقع تداوم و تکرار حادثه قم بود.

نماینده مردم نائین، خور و بیابانک در مجلس شورای اسلامی افزود: تکرار این نوع حوادث نشانگر این است که در حوادث پیشین برخورد متناسب و بازدارنده‌ای با عوامل و برهم‌زنندگان مراسم‌ مقامات مختلف کشور نشده است.

عضو فراکسیون اصولگرایان رهروان ولایت مجلس نهم با بیان اینکه رئیس جمهور به لحاظ شخصیتی به اندازه‌ای متین است که این نوع بداخلاقی‌ها را پیگیری نمی‌کند، ادامه داد: دستگاه قضا با ریشه‌یابی این نوع حوادث و تحت پیگرد قرار دادن مسببان آن باید در برابر بدل شدن این بداخلاقی‌ها به یک سنت ایستادگی کند.

طباطبائی‌نائینی با یادآوری اینکه این نیروهای خودسر اعتقادی به وحدت ملی ندارند افزود: در حال حاضر کشور بیش از هر چیزی نیاز به آرامش و وحدت کلمه دارد از این رو رفتارهای افراطی به وحدت ملی صدمه می زند.

نایب رئیس کمیسیون قضائی و حقوقی مجلس شورای اسلامی، تصریح کرد: قدرت کشور در گروی حفظ آرامش و وحدت ملی است و هر کسی به این مسئله خدشه‌ای وارد کند به کشور خیانت کرده است.

کد خبر 232944
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دولت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز