همشهری آنلاین: عضو کمیسیون عمران مجلس گفت: گزارش حادثه اتوبان تهران-قم در کمیسیون تهیه شده و نتایج بررسی‌های اولیه نشان می‌دهد که ترکیدگی لاستیک علت اصلی وقوع این سانحه بوده است.

سید بهلول حسینی عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو  خبرگزاری تسنیم با اشاره به تهیه گزارش حادثه اتوبان تهران-قم در این کمیسیون گفت: بررسی‌های نهایی برای اعلام نتیجه در مورد حادثه اتوبان تهران-قم تا دو هفته آینده اعلام می‌شود، اما در حال حاضر نیز تقریبا علت این حادثه مشخص است.

وی ادامه داد: با توجه به بررسی‌هایی که در مورد علل وقوع حادثه اتوبان تهران-قم انجام داده‌ایم، ترکیدگی لاستیک اتوبوس علت اصلی این حادثه بوده است، اما برای روشن شدن موضوع به بررسی‌های بیشتری نیاز داریم که تا دو هفته آینده نتیجه نهایی این گزارش اعلام می‌شود.

عضو کمیسیون عمران مجلس در ادامه تصریح کرد: در هفته گذشته برخی از مسئولان شرکت اسکانیا برای بررسی بیشتر علت حادثه در جلسه‌ای با حضور وزیر صنعت، معدن و تجارت حضور یافته و ابعاد مختلف علل این حادثه را بررسی کردند که در نهایت قرار شد این وزارتخانه پس از بررسی‌های کارشناسی، نتیجه نهایی را به کمیسیون اعلام کند.

حسینی در همین زمینه اظهارداشت: پس از اینکه گزارش نهایی از حادثه اتوبان تهران-قم تا دو هفته آینده در کمیسیون نهایی شد، نتایج آن به رئیس مجلس ارائه خواهد شد. البته احتمال قرائت آن در صحن علنی نیز وجود دارد.

کد خبر 232621

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز