همشهری آنلاین: جانشین فرمانده کل ارتش تاکید کرد: دفاع مقدس دایره المعارفی از ایمان، اعتقاد، حماسه، افتخار، فداکاری، ایستادگی، جانفشانی و سربلندی برای ملت ایران بود و باید دستاوردهای آن را حفظ کنیم.

عبدالرحیم موسوی

تسنیم نوشت: امیرسرتیپ عبدالرحیم موسوی جانشین فرمانده کل ارتش صبح امروز شنبه در مراسم جشن تحلیف دانشجویان جدید الورود دانشگاه‌های افسری ارتش با بیان اینکه بر همه واجب است که هر روز بر حوادث دوران دفاع مقدس تامل و تفکر جدی داشته باشند، گفت: در ارتش جمهوری اسلامی ایران معنویت یک اصل محوری و اساسی به شمار می‌رود و ارتش با برگزاری دوره‌های آموزشی و پرورشی می‌تواند نیروهای دارای قابلیت و انگیزه برای پیشرفت را ارتقاء دهد.

وی با تاکید بر اینکه اساس پیروزی کشورمان در دفاع مقدس و سرافرازی ارتش جمهوری اسلامی ایران وجود معنویت و یکدلی بوده است، اظهار داشت: معنویت جایگاه ویژه‌ای در ساختار آموزشی ارتش جمهوری اسلامی ایران دارد.

جانشین فرمانده کل ارتش ادامه داد: دانشجویان و نیروهای ارتش می‌توانند به جایگاه فرماندهان بزرگی مانند سپهبد شهید صیاد شیرازی و سرلشکر منصورستاری دست پیدا کنند.

امیر سرتیپ موسوی با اشاره به توصیفات مقام معظم رهبری از ارتش جمهوری اسلامی ایران، گفت: ایشان در فروردین ماه سال جاری ارتش جمهوری اسلامی ایران را اعتقادی، خدایی، مردمی و دارای ابتکار، علم و عمل عنوان کردند. دانشجویان حاضر در ارتش نیز ویژگی‌های مد نظر مقام معظم رهبری را حفظ کرده و آن را ارتقاء دهند.

وی همچنین به فرا رسیدن هفته دفاع مقدس اشاره کرد و اظهار داشت: دفاع مقدس دایره المعارفی از ایمان، اعتقاد، حماسه، افتخار، فداکاری، ایستادگی، جانفشانی و سربلندی برای ملت ایران بود و باید دستاوردهای آن را حفظ کنیم.

کد خبر 231873
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دفاع-امنیت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز