چهارشنبه ۲۷ شهریور ۱۳۹۲ - ۰۴:۲۰
۰ نفر

همشهری آنلاین: رییس پلیس مبارزه با موادمخدر تهران‌بزرگ از دستگیری قاچاقچی سابقه‌داری خبر داد که در عملیات غافلگیرانه برای دستگیری‌اش ۳۶۴ کیلوگرم موادمخدر کشف و ضبط شد.

جمشید

سرهنگ اردشیر مطهری در گفت‌وگو با ایسنا،در تشریح جزئیات دستگیری یکی از قاچاقچیان سابقه‌دار پایتخت، گفت: در پی دریافت گزارش و اطلاعات مردمی مبنی بر خرید و فروش موادمخدر در محدوده خیابان مختاری تهران توسط یکی از قاچاقچیان سابقه‌دار به نام «جمشید» پرونده‌ای در رابطه با رسیدگی به این موضوع در پلیس مبارزه با موادمخدر تهران تشکیل شد.

وی با بیان اینکه ماموران پایگاه پنجم پلیس مبارزه با موادمخدر تهران‌بزرگ تحقیقات خود را برای دستگیری این فرد آغاز کردند، گفت: پس از هماهنگی‌های لازم، حکم ورود به مخفیگاه این فرد توسط ماموران اخذ و سرانجام در ظهر 25 شهریورماه ماموران ضمن رعایت موازین شرعی و قانونی در عملیات غافلگیرانه به مخفی‌گاه متهم وارد شدند.

رییس پلیس مبارزه با موادمخدر تهران‌بزرگ با بیان اینکه «جمشید» در حالی که سرگرم بسته‌بندی موادمخدر بود، توسط ماموران دستگیر شد، گفت: در بازرسی از مخفی‌گاه وی، 364 کیلوگرم موادمخدر از نوع "تریاک" با لفافه کشف و ضبط شد.

به گفته مطهری، متهم پس از دستگیری برای انجام تحقیقات تکمیلی به مقر پلیس مبارزه با موادمخدر منتقل شد.

کد خبر 231458
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار آسیب اجتماعی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز