همشهری آنلاین: نماینده مردم اردکان در مجلس شورای اسلامی، درگذشت تعدادی از همشهریان یزدی در حادثه تصادف دیشب اتوبوس در اتوبان تهران - قم را تسلیت گفت.

محمدرضا تابش

به گزارش مهر، محمدرضا تابش اظهار داشت: حادثه جانگداز و تاسف بار تصادف دو اتوبوس حامل مسافر از تهران به یزد و اصفهان به تهران در اتوبان تهران - قم که منجر به سوختن و از دست رفتن جان متجاوز از 44 نفر از سرنشینان معصوم خودروها و جراحت 40 نفر از آنان شد را به ملت شریف ایران و مردمان خوب و نجیب یزد و اصفهان و خانواده‌های داغدار و مصیبت زده آنها تسلیت می‌گویم.

وی افزود: متاسفانه حجم زیادی از تصادفات جاده‌ای در کشور، با وجود اقدامات انجام شده دستگاه‌های مختلف مسئول برای کاهش آن، به هیچ وجه قابل قبول نبود.

تابش ادامه داد: وقوع چنین تصادفی آن هم در اتوبان تهران - قم و آتش گرفتن اتوبوس‌هایی که قدمت بالایی نداشته‌اند، با این سرعت و حجم تلفات وسیع، عجیب و تاسف‌آور است و نیازمند بررسی‌های دقیق و کارشناسانه است تا علت امر مشخص و با رفع اشکالات و ایرادات موجود، قطار مرگ در جاده‌ها متوقف و امنیت جانی و روانی شهروندان عزیز در مسافرت‌ها تصمین شود.

وی از درگاه حضرت احدیت، علو درجات جان باختگان این سانحه و صبر و اجر خانواده‌های داغدار را مسئلت کرد.

دیشب در پی حادثه‌ای در اتوبان تهران - قم، دو اتوبوس تهران - یزد و تهران - اصفهان دچار آتش سوزی شدند و در این حادثه 44 نفر از سرنشینان این خودروها جان خود را از دست دادند.

کد خبر 230528
منبع: همشهری آنلاین

پر بیننده‌ترین اخبار دولت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز