یکشنبه ۳ شهریور ۱۳۹۲ - ۱۷:۲۰
۰ نفر

همشهری‌آنلاین: نمایشگاه عکس طبیعت شامل آثار عکاسان سعید حقیقت و سمیه حسین‌پور شرفشاهی در گالری شماره دو خانه عکاسان ایران افتتاح شد.

طبیعت

به گزارش هنرآنلاین؛ این نمایشگاه شامل 30 اثر با موضوع طبیعت است که 15 اثرآن متعلق به شرفشاهی و 15 عکس هم اثر سعید حقیقت است.

سمیه حسین پور شرفشاهی دیگر برگزار کننده نمایشگاه عکس طبیعت درباره آثار خود گفت: من از سال 89 مشغول به جمع آوری عکس های این نمایشگاه شدم و یک سال هم در نوبت کارشناسی برای تایید عکس های خود جهت برگزاری نمایشگاه در حوزه هنری بودم.

وی به علاقه خود به طبیعت اشاره کرد و آن را انگیزه ای برای گرفتن عکس از طبیعت خواند و افزود: علاقمند بودم عکس هایی که گرفته ام را دیگران هم ببینند زیرا فکر می کنم بیشترین زیبایی ها را کشور ایران دارد.

این عکاس جوان کشورمان خاطرنشان کرد: امیدوارم بازدید کنندگان از نمایشگاه مشکلات و نواقص کارهایمان را گوشزد کنند تا در نمایشگاه های آتی عکس های بهتری عرضه نماییم.

وی با بیان اینکه عکس های خود را بیشتر از کاشان، ابیانه و قزوین، کوههای زنجان ، مناطق شمالی کشور و ارومیه گرفته است، افزود: در حدود هفت سال است که به عکاسی روی آورده است.

حسین پور در پایان به جلسات پاتوق عکاسی که خانه عکاسان برگزار می کند اشاره کرد و گفت: در حدود دو سال است که در نشست های پاتوق عکاسی شرکت می کنم و با این مرکز در ارتباط هستم.

علاقمندان می توانند برای بازدید از نمایشگاه طبیعت تا 13 شهریور همه روزه به جز روزهای پنج شنبه و جمعه از ساعت 9 الی 19 به آدرس خیابان سمیه، نرسیده به حافظ، حوزه هنری، خانه عکاسان، گالری شماره دو مراجعه کنند.

کد خبر 228546
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز