یکشنبه ۳ شهریور ۱۳۹۲ - ۱۵:۴۳
۰ نفر

همشهری آنلاین: همزمان با هشتم شهریورماه و سالگرد انفجار دفتر نخست وزیری و روز مبارزه با تروریسم، کتاب خوابگردها در فرهنگسرای اندیشه رونمایی خواهد شد،اثری که در آن نخستین بار سند پنج نشست سری رجوی با صدام در کتاب منتشر شده است.

به گزارش روابط عمومی مرکز اسناد انقلاب اسلامی کتاب خوابگردها (ارتباط رهبران سازمان مجاهدین خلق ایران با نهادهای اطلاعاتی،نظامی عراق) که برگرفته از گنجینه گرانبهایی از اسناد شنیداری ـ دیداری ارتباط سازمان مجاهدین خلق (منافقین)با «سرویس اطلاعاتی عراق»می باشد  که اخیر منتشر شده است.

  خوابگردها حوادث سال‌های 1358 تا 1380 را پوشش می دهد که در برگیرنده 5 نشست سرّی رجوی باصدام و رؤسای رعب‌آورترین دستگاه اطلاعاتی وی، شامل 194 سند مهم است که نمایشگر پس و پشت جاسوسی و خیانت جماعت استحاله شده‌ای می‌باشد که بیشترین خیانت را به وطن و هم وطنان خود داشته اند.

این کتاب قرار است در آستانه روز مبارزه با تروریسم و سالگرد انفجار دفتر نخست وزیری به دست منافقان روز 4 شنبه 6 شهریورماه سال جاری از ساعت 15 با حضور مقامات لشگری و کشوری و خانواده ی شهدای قربانی منافقین در فرهنگسرای اندیشه رونمایی گردد.

کد خبر 228408
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار ادبیات و کتاب

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز