همشهری آنلاین: رئیس دفتر رئیس جمهور درباره معرفی وزراء باقی مانده به مجلس، گفت: کارها به خوبی در حال پیش رفتن است و هر زمانی که آقای روحانی به این تصمیم برسد که برای اخذ رای اعتماد وزیر پیشنهادی معرفی کند روال قانونی خود را طی خواهد کرد.

نهاوندیان

به گزارش خبرگزاری تسنیم، محمد نهاوندیان رئیس دفتر رئیس‌جمهور در حاشیه مراسم روز پزشک که در تالار وزارت کشور برگزار شد، در جمع خبرنگاران در خصوص معرفی وزرای سه وزارتخانه باقیمانده به مجلس، گفت : برای سرپرستی وزارتخانه‌ها سه ماه طبق قانون فرصت وجود دارد و طبعا عزم دولت بر این بود که هیچ کندی و کاستی در آغاز کار همه وزارتخانه‌ها صورت نگیرد.
وی با بیان اینکه همانگونه که در ارائه لیست کابینه حتی یک روز هم تاخیر نبود از این رو با احترام به نظر مجلس بلافاصله تعیین سرپرست شد تا امور وزارتخانه‌ها به سرعت پیش رود افزود: چرا که ما اول مهر را در پیش داشتیم و هر دو وزارتخانه آغاز بهار آموزش و پرورش را داشتند.
رئیس دفتر رئیس‌جمهوراضافه کرد: کارها به خوبی در حال پیش رفتن است و هر زمانی که آقای روحانی به این تصمیم برسد که برای اخذ رای اعتماد وزیر پیشنهادی معرفی کند روال قانونی خود را طی خواهد کرد.
نهاوندیان همچنین در پاسخ به سوالی درباره انتخاب دبیر شورای عالی امنیت ملی، گفت: هر زمان که این تصمیم‌گیری نهایی شود حتماً اطلاع‌رسانی خواهد شد و هم‌اکنون هم کارهای مربوطه با جدیت در حال پیگیری است و هماهنگی دستگاه‌های ذیربط در این موضوع به خوبی تامین شده است.
وی در ادامه درباره اینکه آیا همین سرپرست‌ها برای وزارتخانه‌ها معرفی می‌شوند، تصریح کرد: باید قدری تامل کرد تصمیم آقای روحانی به موقع اعلام خواهد شد.
رئیس دفتر رئیس‌جمهور همچنین بااشاره به معرفی مسئولین نهاد ریاست جمهوری، گفت: تصمیم ساختاری در نهاد شکل گرفته و سرپرست نهاد ریاست جمهوری و رئیس دفتر رئیس جمهور حکم واحد دارند و هیچ گونه ناهماهنگی را شاهد نخواهیم بود.

کد خبر 228129

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دولت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز