گروه شهری: از اول شهریور تا ۱۵مهرماه به‌مدت ۴۵روز جشنواره مهر شهروند ویژه بازگشایی مدارس بر پا می‌شود.

در این جشنواره 3هزار بارکد کالا مشمول تخفیف از 25تا 40درصد می‌شود.به گزارش همشهری، دیروز قدرت گودرزی مدیرعامل شرکت شهروند در نشستی با خبرنگاران به تشریح جزئیات جشنواره مهر شهروند پرداخت و گفت: دراین جشنواره علاوه بر انواع کالاهای مورد نیاز دانش‌آموزان اعم از کیف، کفش، کوله و لوازم التحریر، اقلام دیگری نظیر پوشاک، خواربار و اقلام پروتئینی با تخفیف ویژه به فروش می‌رسد.

بنابر این گزارش ،قرار است یک ساعت به ساعت کار فروشگاه‌های زنجیره‌ای شهروند اضافه شود و علاوه بر 8 فروشگاه قبلی که در ایام رمضان 24ساعته شده بودند 2فروشگاه دیگر به نام‌های بهاران و بهرود نیز در طول جشنواره مهر شهروند شبانه روزی خواهند شد و با توجه به اینکه پیش‌بینی‌ها حاکی ازاستقبال چشمگیر شهروندان است برخی امکانات جانبی نظیر همیاران مشتری تدارک دیده شده تا در ایام جشنواره کار راهنمایی مشتریان شهروند را برعهده داشته باشند.

امسال به گفته گودرزی، نقوش روی جلد دفاتر، کیف‌ها و کوله‌ها به‌گونه‌ای طراحی شده است که درجهت رعایت اخلاق ارزش‌های دینی و مسائل مذهبی باشد. گودرزی همچنین از استقبال بی‌نظیر شهروندان از جشنواره رمضان خبر داد و گفت: فروش جشنواره رمضان امسال نسبت به سال گذشته 45درصد افزایش داشت و نظر سنجی‌ها نشان‌دهنده رضایت مشتریان از همه ابعاد است. مدیرعامل شهروند در ادامه از احداث ساختمان جدید و مدرن‌تر به همراه فضای پارکینگ بزرگ‌تر در شهروند فرمانیه خبر داد و گفت: وضعیت فعلی میدان تره‌بار و فروشگاه شهروند فرمانیه متناسب با‌شان مردم نیست، اما فضای جدیدی برای فروشگاه شهروند و تره بار فرمانیه طراحی شده که شرایط استاندارد و مناسب تری پیدا خواهند کرد.

کد خبر 227905
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز