شنبه ۲۶ مرداد ۱۳۹۲ - ۰۹:۴۸
۰ نفر

همشهری آنلاین: بروس ویلیس، بازیگر مشهور فیلم‌های اکشن هالیوود اعلام کرد، دیگر در این ژانر نقش‌آفرینی نخواهد کرد.

بازیگر سینمای جهان

به گزارش ایسنا به نقل از فیگارو، «بروس ویلیس» که در کارنامه کاری‌اش فیلم‌های موفقی چون «پالپ فیکشن»، مجموعه فیلم‌های «جان سخت» و «دورریختنی‌ها» دیده می‌شود و همواره در نقش‌های اکشن حضور داشته، اعلام کرد که حضور در اینگونه نقش‌ها برای او تکراری و خسته کننده شده است.

تعداد فیلم‌هایی که این بازیگر مشهور هالیوود در آنها لباس نظامی یا ظاهری جنگجو نداشته انگشت‌شمار هستند، اما تعداد فیلم‌های پرهیجانی که ویلیس در طول 30 سال فعالیت خود در هالیوود بازی کرده است وی را راضی نمی‌کند.

«بروس ویلیس» در این‌باره گفت: انفجارهای پیاپی بخش‌ آزاردهنده شغل من است. کافی است یک بار در زندگی چند انفجار را مشاهده کنید تا هیجانش را به طور کامل از دست دهد.

می‌دانم که بخش بزرگی از طرفدارانم عاشق همین درگیری‌ها و انفجارها هستند، اما باید صادقانه بگویم که این روند کمی من را خسته کرده است.

این بازیگر 58 ساله در ادامه درباره درآمدش از بازی در فیلم‌های اکشن گفت: تا امروز در فیلم‌های مختلفی نقش‌آفرینی کرده‌ام، اما فیلم‌های اکشن کارهایی هستند که بیشترین سود را برای من به همراه آورده‌اند.

من هم علاقمندم که از این راه پول به دست آورم، اما تصمیم دارم این‌بار در تمام فیلم‌ها با بودجه‌های مختلف بازی کنم.

بروس ویلیس همچنین اعلام کرد، از این به بعد تنها زمانی حاضر به نقش‌آفرینی در فیلم‌های پیشنهاد شده خواهد شد که حقوق وی به صورت نقدی به او پرداخت شود و دیگر آنقدر جوان نیست که بتواند منتظر نقد شدن چک‌های بانکی باشد.

این درحالی است که این بازیگر هالیوود به خاطر بازی در سری جدید «جان سخت» در مرکز توجه رسانه‌ها قرار گرفته است.

همچنین دو فیلم دیگر وی با نام‌های «قرمز 2» و «روز خوبی برای مردن» 28 اوت سال آینده به سالن‌های فرانسه راه پیدا می‌کند.

«ویلیس» 22 ساله در سال 1977 برای اولین‌بار در تئاتری به نام «بهشت و زمین» به روی صحنه رفت و پس از آن تا چند سال به فعالیت خود در تئاتر ادامه داد تا سال 1984 که مورد توجه هالیوود قرار گرفت و از آن زمان تاکنون در بیش از 60 فیلم گوناگون شامل «داستان عامه‌پسند»، «حس ششم» و «آرماگدون» بازی کرده است.

کد خبر 227327
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سینما

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز