شنبه ۲۶ مرداد ۱۳۹۲ - ۱۰:۳۸
۰ نفر

همشهری آنلاین: با اکو قاشق دیگر نیازی به حمل سنگین قاشق‌های فلزی یا استفاده از قاشق‌های پلاستیکی بد طعم و غیر بهداشتی نیست.

اکو قاشق‌

قاشق‌های خوراکی یا اکو قاشق Eco-spoon سازگار و دوست‌دار محیط زیست هستند با طعم‌های مختلف به بازار آمد. این قاشق‌های خوردنی از جنس ذرت، نان و... هستند که به عنوان بهترین جایگزین مناسب به جای قاشق‌های فلزی یا پلاستیکی یکبار مصرف در سفر، طبیعت، رستوران‌ها و... هستند.

با این اکو قاشق‌ها یا  قاشق‌های محیط زیستی می‌توانید، سایر قاشق‌های غیر قابل تجزیه در محیط زیست را حذف کنید. این قاشق‌ها از موادی  100درصد طبیعی به طور کامل از ذرت ساخته شده است.

آنها نه تنها در محیط زیست بلکه در معده شما هم به سهولت قابل هضم و جذب هستند. این اکو قاشق‌ها 100درصد برای شما و محیط زیست شما خوب و مفید است.

قاشق‌های خوردنی محیط زیستی توسط پایگاه طراحی بروکلین و با استفاده از مواد ارگانیگ طراحی‌شده‌اند. در حال حاضر با سه طعم ساده، شیرین و تند برای استفاده عموم تهیه و ارائه شده‌اند.

اکو قاشق‌

به خاطر حفظ محیط زیست، دیگر از قاشق‌های پلاستیکی یکبار مصرف و غیر قابل جذب استفاده نکنید.

اکو قاشق‌-خوردنی

خوشمزه‌است

اکو قاشق‌-خوردنی

هر کدام از این طعم‌های می‌تواند با خوراک متناسب با آن مورد استفاده قرار گیرد.برای مثال قاشق‌های شیرین برای صبحانه مناسب هستند و قاشق‌های تند برای خوراک‌های که طعم تند و داغ دارند مورد استفاده قرار گیرند.

نمونه ساده‌تری از این قاشق‌های خوراکی، بوسیله برش نان یا استفاده از خمیر شیرینی پزی قابل تهیه هستند. شما می‌توانید این نان‌های برش خورده با قالب مخصوص یا ریختن خمیر شیرینی پزی درون قالب های فلزی به شکل قاشق را به مدت 15 تا 20 دقیقه درون فر برای تهیه قرار دهید.

اکو قاشق- خوراکی

این قاشق‌های خوردنی را می‌توان در پیک‌نیک، پذیرایی ‌عصرانه، تولد و یا جشن‌های دوستانه نیز استفاده کرد. با مصرف این قاشق‌ها و عدم مصرف قاشق‌های پلاستیکی یکبار مصرف و ناسازگار با طبیعت، فردایی پاک و سالم را در دنیای خود تجربه کنیم.

منبع: triangletree

کد خبر 227293
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار محیط زیست

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز