همشهری آنلاین: پنجمین جشنواره موسیقی مقاومت از شش موزیسین تجلیل می‌کند که فریدون شهبازیان، هوشنگ کامکار و محسن نفر از جمله آنها به شمار می‌روند.

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از  ستاد خبری جشنواره موسیقی مقاومت، به رسم هر ساله در اختتامیه پنجمین جشنواره موسیقی مقاومت سه هنرمند برجسته کشور تقدیر خواهند داشت. فریدون شهبازیان، هوشنگ کامکار و محسن نفر از هنرمندانی هستند که در این مراسم به پاس چند دهه تلاش برای اعتلای موسیقی ارزشمند از آنان تجلیل خواهد شد.

به گزارش همشهری آنلاین فریدون شهبازیان برای تنظیم و ساخت برخی از قطعات شاخص در حوزه موسیقی ملی و هوشنگ کامکار برای ساخت آثاری چون اثر کجایید ای شهیدان خدایی و سمفونی حلبچه و خرمشهر و محسن نفر نیز آثاری را چه در قالب موسیقی فیلم و چه در قالب مجموعه نینوا آفریدند که آثارشان از جمله کارهای ماندگار در حیطه موسیقی جنگ و دفاع مقدس به شمار می رود.

همچنین سه موسیقیدان پیشکسوت نیز در این مراسم مورد تقدیر قرار خواهند گرفت. در اختتامیه پنجمین جشنواره موسیقی مقاومت از زحمات و کوشش های اکبر محمدی نوازنده کلارینت، هادی منتظری نوازنده کمانچه و رمضان عظیمی رهبر ارکستر آوای ایرانیان قدردانی خواهد شد.

پنجمین دوره جشنواره بین‌المللی موسیقی مقاومت با حضور گروه‌های داخلی و خارجی، در سبک‌های مختلف موسیقایی از روز 23 تا 26 مردادماه برگزار می‌شود.

کد خبر 227253
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز