همشهری‌آنلاین: چهل گفتار نام تازه‌ای است برای کتاب‌هایی که پیش از این با عنوان دل‌گفته‌ها و دل‌نوشته‌های معلم بازاریابی نوشته پرویز درگی، از انتشارات بازاریابی، منتشر شده است.

چهل گفتار

دل‌گفته‌ها و دل‌نوشته‌های معلم بازاریابی که تاکنون سه جلد آن به نام‌های دل‌گفته‌ها و دل‌نوشته‌های معلم بازاریابی، یادداشت‌های معلم بازاریابی و دل‌نکته‌های معلم بازاریابی، چاپ و توزیع شده، افزون بر دانش‌افزایی، در برخی مطالب ضرباهنگی عاطفی و هیجانی داشت.

اما چهل‌گفتار که در آینده، 2 یا 3 جلد آن چاپ و منتشر خواهد شد، عمدتاً دارای بار دانشی است. گو آنکه به گفته‌ی ژان‌پیاژه، روانشناس سوئیسی و شناخت شناس پرآوازه‌ی جهانی، تفکیک شناخت و عواطف از همدیگر بسیار دشوار است.

مجموعه سری کتاب‌های چهل گفتار پاسخگوی نیاز مدیران و علاقه‌مندانی است که فرصت کافی برای مطالعه عمیق در انبوه اشتغالات فراراوان ندارند اما انتظار دارند که یک کتاب 200 صفحه‌ای به تعداد زیادی از پرسش‌های کسب و کاری آنان پاسخ دهد.

چهل‌گفتار پیرامون مدیریت و رهبری در کسب‌وکارها حاوی چهار فصل و 40 گفتار است. این چهار فصل عبارتند از:

  • چالشهای کنونی مدیران
  • سندروم اختلالات سازمانی
  • بینشهای مدیریتی
  • ابزارهایی برای توانمندسازی مدیران

به گفته نویسنده این کتاب را می‌توانید از هر کجای آن آغاز کنید. ضرورتی ندارد که از آغاز بخوانید، و یا کتاب را از پایان بخوانید. می‌توانید بنا به پرسش‌هایی که در ذهن دارید، به فصل مربوطه مراجعه کنید. با وجود این، ترتیب فصل‌ها قرار است شما را در مسیری مشخص تا پایان، راهیابی کنید.

گفتنی است، این کتاب توسط پرویز درگی به اساتیدی چون دکتر بهزاد ابوالعلایی، دکتر خدایار ابیلی و دکتر شهیندخت خوارزمی، از استاتید برجسته این شاخه از علم تقدیم شده است.

کتاب چهل‌ گفتار پیرامون مدیریت و رهبری در کسب‌وکارها، حاصل ویراستاری احمد آخوندی و محسن جاویدمؤید است که توسط انتشارات بازاریابی در 250 برگ و به قیمت 10 هزار تومان منتشر شده است.

علاقه‌مندان برای تهیه این کتاب می‌توانند به سایت اینترنتی فروشگاه انتشارات بازاریابی www.marketingshop.ir و یا فروشگاه انتشارات بازاریابی به نشانی میدان انقلاب - خیابان 12 فروردین - پاساژ کتاب فروردین - طبقه همکف مراجعه و یا با شماره تلفن 66408251 و 66408271 تماس حاصل نمایید.

کد خبر 226890
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز