همشهری آنلاین: نمایندگان مجلس شورای اسلامی در دومین روز از بررسی صلاحیت وزرای پیشنهادی دولت یازدهم دقایقی قبل جلسه خود را آغاز کردند.

در اولین جلسه رسیدگی به صلاحیت کابینه یازدهم  که دیروز صبح و بعد از ظهر برگزار شد، پس از سخنان رئیس جمهور در خصوص نحوه انتخاب وزیران و خصوصیات هر یک از آنها  5 موافق و 5 مخالف راهبردها و خط مشی دولت یازدهم  و برخی وزرای پیشنهادی سخن گفتند. پس از آن مجلس وارد بررسی صلاحیت محمدعلی نجفی، وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش شد . در این مرحله علیرضا زاکانی و احمد امیرآبادی نمایندگان تهران و قم در مخالفت و محمدقسیم عثمانی نماینده بوکان که بخشی از وقت خود را به غلام محمد زارعی نماینده بویراحمد و دنا داده بود در موافقت با وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش صبحت کردند.

به گزارش همشهری آنلاین، در جلسه امروز مجلس، دومین نماینده موافق وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش سخن گفت و پس از آن  محمدعلی نجفی وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش به دفاع از برنامه‌های این وزارتخانه پرداخت.

بررسی صلاحیت وزرای پیشنهادی دولت یازدهم امروز هم در نوبت صبح و بعدازظهر انجام خواهد شد.

مجلس شورای اسلامی امروز به ریاست علی لاریجانی ساعت 8:17 و بدون حضور رییس جمهور تشکیل شد و بررسی صلاحیت وزرای پیشنهادی دولت را با ادامه بررسی صلاحیت وزیر آموزش و پرورش آغاز کرد.

کد خبر 226771
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دولت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز