همشهری آنلاین: در روز پایانی هفتمین دوره مسابقات ووشوی جوانان آسیا در فیلیپین، تیم ایران در مجموع ۴ طلا، ۴ نقره و ۶ برنز به دست آورد.

تیم ووشوی جوانان دختر ایران

به گزارش روابط عمومی فدراسیون ووشو، صبح روز یکشنبه 20 مرداد ملی‌پوشان ووشوی کشورمان باز هم افتخارآفرینی کردند و دو مدال طلا، 2 نقره و یک برنز دیگر در بخش تالو به ارمغان آوردند تا جمع مدال‌های ایران به 13 عدد برسد.

در بخش تالو و در فرم گون شو گروه سنی C کوثر رفیعیان با امتیاز 8/90 با قرار گرفتن در جایگاه نخست، سومین نشان طلای ایران را به دست آورد.

در این فرم نماینده هنگ کنگ با امتیاز 8/89 نقره گرفت و تالوکار ژاپن با امتیاز 8/86 به نشان برنز رسید.

در فرم جین شو گروه سنی B زهرا کیانی با امتیاز 9/19 در ردیف دوم قرار گرفت و به مدال نقره دست یافت. این دومین مدال زهرا کیانی است. او پیش از این در فرم چانگ چوان برنز گرفته بود.

در این فرم شرکت کننده فیلیپین با امتیاز 9/20 طلا گرفت و نماینده ژاپن با امتیاز 9/14 به مدال برنز رسید.

در فرم دو نفره دوئیلین تیم کشورمان متشکل از هانیه رجبی و نفیسه پورگنجی با امتیاز 9/15 در جایگاه دوم قرار گرفته و نشان نقره دریافت کرد.

این چهارمین مدال هانیه رجبی و دومین مدال نفیسه پورگنجی است. رجبی پیش از این در فرم گون شو مدال طلا و 2 برنز هم در فرم‌های چانگ چوان و دائوشو به دست آورده بود و پورگنجی در فرم چانگ چوان یک نقره گرفته بود.

در این فرم نمایندگان هنگ کنگ با امتیاز 9/16 طلا گرفتند و شرکت‌کنندگان ماکائو با امتیاز 9/14 به مدال برنز دست یافتند.

اما در فرم نن گون گروه سنی B سپیده شاکریان با امتیاز 9/14 در جایگاه سوم ایستاد و نشان برنز دریافت کرد.

در این فرم تالوکار ویتنام با امتیاز 9/23 طلا گرفت و نماینده ماکائو با امتیاز 9/16 مدال نقره دریافت کرد.

سلیمی نیز در فینال وزن 52- کیلوگرم در دو راند متوالی مقابل نماینده فیلیپین به برتری دست یافت و ضمن قهرمانی، چهارمین مدال زرین تیم ملی ووشوی ایران در این رقابت‌ها را به ارمغان آورد.

بدین ترتیب تیم ملی ووشوی جوانان کشورمان با کسب 4 مدال طلا، 4 نقره و 6 برنز جمع مدال‌های خود را به عدد 14 رساند.

گفتنی است 4 ووشوکار دیگر کشورمان هم در بخش ساندای پسران به فینال راه یافته‌اند که مسابقات نهایی آنها بعد از ظهر امروز برگزار می شود.

کد خبر 226527
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار کشتی و وزنه‌برداری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز