چهارشنبه ۱۶ مرداد ۱۳۹۲ - ۰۸:۲۱
۰ نفر

همشهری آنلاین: پنجمین جشنواره موسیقی مقاومت میزبان پنج خواننده مطرح پاپ کشورمان برای اجرای کنسرت خواهد بود.

موسیقی

به گزارش همشهری آنلاین، سعید کرمی؛ مدیر روابط‌ عمومی جشنواره موسیقی مقاومت گفت: شهرام شکوهی، بابک جهانبهش، مازیار فلاحی، بهنام صفوی و رضا یزدانی؛ خوانندگانی هستند که در این جشنواره به روی صحنه می‌روند.

وی افزود: هر پنج خواننده مطرح پاپ کشورمان در قالب یک کنسرت مشترک کنار یکدیگر حضور خواهند داشت و برای علاقه‌مندان عرصه موسیقی هر کدام سه قطعه اجرا می‌کنند.

کرمی با بیان اینکه کنسرت مذکور برای نخستین بار در عرصه پاپ اجرا می‌شود، ادامه داد: نکته بارز در این کنسرت، اجرای قطعاتی با موضوع مقاومت است.

نظیر چنین برنامه‌ای تاکنون در عرصه موسیقی و به ویژه موسیقی پاپ وجود نداشته و این پنج خواننده علاوه بر اینکه دو قطعه با موضوع مقاومت می‌خوانند، قطعه سوم خود را از آثار برجسته خود انتخاب کرده‌اند.

مدیر روابط عمومی جشنواره موسیقی مقاومت همچنین بیان کرد: این کنسرت در دو سئانس به میزبانی برج میلاد تهران برگزار می‌شود و بلیت‌فروشی آن نیز هفته آینده آغاز می‌شود.

همچنین در حال رایزنی با چند خواننده دیگر عرصه پاپ هستیم که اخبار آن نیز طی روزهای آینده منتشر می‌شود.

کرمی در ادامه از برگزاری دومین نشست خبری جشنواره موسیقی مقاومت خبر داد و گفت: دومین نشست خبری این رویداد هنری با حضور مسئولان برگزاری جشنواره، دوشنبه 21 مردادماه ساعت 11 در سالن کنفرانس سالن همایش‌های برج میلاد برگزار می‌شود.

در این نشست علاوه بر اعلام جدول اجراها، برنامه‌های جنبی، برنامه‌های ویژه و آخرین اتفاقات جشنواره در اختیار خبرنگاران رسانه‌ها قرار می‌گیرد و کارت‌های ویژه خبرنگاران تحویل داده خواهد شد.

پنجمین دوره جشنواره بین‌المللی موسیقی مقاومت با حضور گروه‌های داخلی و خارجی، در سبک‌های مختلف موسیقایی از روز 23 تا 26 مردادماه برگزار می‌شود.

علاقه‌مندان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر درباره جشنواره موسیقی مقاومت به آدرس defencemusic.ir مراجعه کنند.

خبرنگاران بخش موسیقی رسانه‌های مکتوب و دیجیتال؛ نام، نام خانوادگی، کد ملی و نامه رسانه خود را به همراه یک قطعه عکس به ایمیل defencemusicfest@gmail.com تا پایان وقت اداری روز شنبه 19 مردادماه ارائه کنند.

هر رسانه می‌تواند یک خبرنگار عکاس نیز، همراه مدارک مذکور به ستاد برگزاری جشنواره ارائه کند.

 

 

کد خبر 226236
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز