دوشنبه ۱۴ مرداد ۱۳۹۲ - ۰۵:۲۴
۰ نفر

همشهری آنلاین: برندگان بیست و پنجمین مسابقه عکس مسافر نشنال جئوگرافیک اعلام شدند.

ng2

برنده جایزه اول "واگنر آروجو" به خاطر تصویرش از رقابت‌کنندگان در مسابقه دوگانه آبی برزیل برنده یک سفر اکتشافی 10 روزه به جزایر گالاپاگوس برای دو نفر شد. برخی از عکس‌های برنده اینها هستند:

ng

برنده مقام اول: دوگانه آبی برزیل از واگنر آروجو. آروجو می‌گوید: "من در  حین مسابقه دو گانه آبی (شنا و دویدن) در شهر مانائوس در آمازوناس بودم این عکس از توی آب گرفتم و لنزم کاملا تر شد، اما چنان انرژی در این پسرها بود که اصلا نگران این موضوع نبودم."

ng2

برنده مقام دوم: صاعقه در "فالس کیوا" (حصاری سنگی با سازندگانی نامعلوم در دهانه غاری در پارک ملی کانیون‌لندز در ایالت یوتای آمریکا) از ماکس سیگل. او می‌گوید:"من شبانه به این خرابه‌ها رفتم تا از کهکشان راه شیری عکس بگیرم اما در عوض توفان و رعد و برقی رخ داد که این تصویر تاثیرگذار را ایجاد کرد."

ng6

برنده مقام سوم: لبخند بزنید. یوزپلنگ‌ها در پارک ملی ماسایی مارا در کنیا روی ماشین توریست‌ها پریده‌اند. عکس از یونی بونه

ng4
برنده شایسته : عکسی از یک جغد اسکریچ شرقی، استاد استتار. جغد اسکریچ شرقی، یک پرنده کوچک شکارچی، در یکی بهترین حالات استتار. عکسی از گراهام مک‌جورج که در باتلاق اوکفنوکی در جورجیای آمریکا گرفته شده است.

ng5

برنده انتخابی بییندگان: دورنمایی دیگر از روز. ماهیگیری در ساحل بیرا در ماکاسار، سولاوسی جنوبی اندونزی. عکس از دادی کوسوما

ng3

برنده شایسته: ساکورا، شکوفه گیلاس در ژاپنی ساکورا نامیده می‌شود. شکوف گیلاس در ژاپن گلی نمادین شمرده می‌شود. انواع گوناگونی از درخت گیلاس وجود دارند و یک درخت به خصوص قدیمی گیلاس انواع بسیاری دارد که ادو- هیگانز نامیده می‌شوند. عکس از هیدیوکی کاتاگیری.

کد خبر 225740

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز