همشهری‌آنلاین: نخستین کنفرانس حرفه‌ای­‌گرایی در روابط­ عمومی با عنوان اصلیِ رسانه و تبلیغات بیست‌ونهم مهرماه سال جاری در تهران برگزار می‌شود.

روابط‌عمومی؛ رسانه؛ تبلیغات

در این کنفرانس یک‌روزه، دست‌اندرکاران و فعالان سه حوزه روابط‌عمومی، رسانه و تبلیغات برای شناخت مرزهای مشترک و تشابهات حوزه فعالیت یکدیگر به بحث و بررسی می‌نشینند. سه نهاد مذکور علی‌رغم نقاط اشتراک فراوان و توان نقش‌آفرینی مؤثر در کسب موفقیت‌های سازمانی، همواره در تعامل با یکدیگر دچار مسائل و مشکلات عدیده‌ای بوده‌اند.

برهمین اساس تلاش می‌شود با برگزاری این کنفرانس برای یافتن و یا ایجاد یک پهنه واحد که در گسترة آن فعالان هر سه حوزه بتوانند در عین پایبندی به اصول حرفه‌ای خود از عملکرد و دستاوردهای سایر حوزه‌ها نیز بهره‌مند شوند، نظرات کارشناسانه و مشاوره‌های علمی و تجربی مفیدی در اختیار شرکت‌کنندگان قرار گیرد.

بدون تردید هم‌افزایی و تعامل سازنده گروه‌های حرفه‌ای فوق، علاوه بر اینکه مانع به هدر رفتن انرژی‌های گرو‌ه‌های مرجع حوزه‌های روابط‌عمومی، تبلیغات و رسانه خواهد شد، دستیابی به پروتکل و آئین‌نامه‌های توافق شده بر سر انجام وظایف مشخص را میسر می‌کند و موجب هدایت صحیح منابع موجود در بخش‌های مربوطه سازمانی می‌شود.

این کنفرانس دارای دو محور اصلی با عناوین روابط­‌عمومی و رسانه و روابط­‌عمومی و تبلیغات است که هرکدام چند محور فرعی خواهند داشت وتمام کسانی که به یکی از سه حوزه اشاره شده علاقه‌مندند و یا در آن فعالیت می‌کنند، می‌توانند در آن شرکت کنند.

کمیته اطلاع‌رسانی کنفرانس، به زودی جزییات کامل ثبت ­نام و فهرست برنامه ­های پیش‌­بینی شده را منتشر خواهد کرد.

کد خبر 225728
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار رسانه و روزنامه‌نگاری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز