همشهری آنلاین: وزیر‌دفاع از رونمایی موشک‌های کروز و بالستیک جدید ایران با قدرت تخریب بالا در آینده نزدیک خبر داد.

موشک‌های بالستیک

سردار احمد‌‌ وحیدی‌‌ وزیر‌ دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح در‌ گفت‌‌و‌گو با خبرنگار دفاعی خبرگزاری‌ تسنیم با اشاره به آخرین دستاوردهای این وزارتخانه در دولت دهم، اظهار داشت: این وزارتخانه دستاوردهای متعددی داشته که در وقت خودش اعلام می‌کنیم.

وی افزود: ما امیدواریم که موشک‌های جدید‌کروز و بالستیک وزارت دفاع و زیر‌دریایی جدید تولیدشده در وزارت دفاع نیز در روز صنعت دفاعی رونمایی شود.

وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح خاطرنشان‌کرد: این موشک‌ها به‌لحاظ قدرت تأثیرگذاری، آماده به‌کاری و قدرت تخریب بالا و فناوری‌های جدید، ویژگی‌های بسیار خوبی دارند.

وحیدی ادامه داد: همچنین موشک‌های جدید پدافند هوایی نیز در آینده نزدیک رونمایی خواهد شد.

وی در ادامه به دستاوردهای وزارت دفاع در دولت دهم نیز اشاره کرد و‌گفت: وزارت دفاع به‌لطف خدا دستاوردهای زیادی داشته و محصولات جدیدی در حوزه موشکی، زمینی، دریایی و زیرسطحی و مخابرات به دست آورده و چند صد محصول داشته است که قابل رقابت با محصولات مشابه جهانی بوده است.

وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح در پایان گفت‌وگو با تسنیم، تصریح‌کرد: امروز صنایع دفاعی جمهوری اسلامی ایران و وزارت دفاع جایگاه بسیار ارزشمندی دارند و حرکت‌های بزرگی در حوزه به دست آوردن فناوری‌های بالا در وزارت دفاع جریان دارد. این دستاوردها حاصل تلاش پرسنل نخبه و ولایت‌مدار وزارت دفاع جمهوری اسلامی ایران هستند.

کد خبر 225682
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز