همشهری آنلاین: مراجع عظام تقلید و علمل همزمان با آخرین جمعه ماه مبارک رمضان و در پاسخ به ندای تاریخی رهبرکبیر انقلاب و دفاع از قدس شریف در سراسر ایران اسلامی در راهپیمایی روز جهانی قدس شرکت کردند.

به گزارش واحد مرکزی خبر، آیت الله نوری همدانی، مرجع تقلید شیعه با شرکت در راهپیمایی روز قدس گفت: روز قدس روز اسلام و روز مسستضعفان و شکست مستکبران است. پیام راهپیمایی روز قدس، سقوط صهیونیسم و استکبار و آزادی فلسطین است.

آیت الله نوری همدانی با بیان اینکه آن زمانی که مستکبران در اتاق های در بسته علیه مستضعفان نقشه می کشیدند گذشت وامروز، روز حرکت مستضعفان علیه مستکبران است.

وی با اشاره به شکست رژیم صهیونیستی درجنگ 23 روزه لبنان و 22 روزه غزه گفت: در این جنگ ها همه جهان شاهد ضعف اسراییل غاصب، این ببر کاغذی بودند و ان شاء الله این رژیم جعلی به زودی سقوط خواهد کرد و فلسطین و قدس شریف به آغوش اسلام بازخواهد گشت.

آیت الله مکارم شیرازی: راهپیمایی روز قدس ضربه‌ای بر پایه‌های موجودیت اسراییل غاصب

آیت الله مکارم شیرازی نیز امروز با شرکت در راهپیمایی ضد صهیونیستی روز قدس در قم گفت: راهپیمایی روز قدس ضربه‌ای بر پایه‌های موجودیت اسراییل غاصب است.

وی افزود: با راهپیمایی هر ساله مسلمانان در روز قدس دگرگونی و شکست اسراییل پیدا می‌شود.

آیت الله مکارم شیرازی ابراز امیدواری کرد همه کشورهای اسلامی در این راهپیمایی مشارکت کنند و یک صدا و یک نفس علیه اسراییل فریاد بزنند.

وی در پایان از همه شرکت کنندگان در راهپیمایی روز قدس قدردانی کرد.

آیت الله مقتدایی: روز قدس تقویت خط مقاومت علیه اسرائیل

آیت‌الله مقتدایی نیز حضور حماسی مردم در راهپیمایی روز قدس را مایه امید و تقویت خط مقاومت علیه اسرائیل غاصب دانست.

عضو شورای عالی حوزه با شرکت در راهپیمایی ضد صهیونیستی روز قدس در قم با قدردانی از حضور باشکوه مردم در این راهپیمایی گفت: این همایش ملی روح تازه‌ای در رگ‌های ملت مظلوم فلسطین تزریق خواهد کرد و به دنیا خواهد فهماند که ملت فلسطین تنها نیست و همه ملت‌های آزاده پشت سر آنها هستند.

آیت‌الله مقتدایی با اشاره به مذاکرات سازش در روزهای اخیر در آمریکا افزود: این مذاکرات با هدف تضعیف مقاومت و حفظ رژیم نامشروع اسرائیل غاصب انجام می‌گیرد و با ادامه مقاومت فلسطینیان محکوم به شکست است.

حسینی بوشهری : پیام مردم در روز قدس حمایت از مظلومان فلسطین

حجت‌الاسلام و المسلمین حسینی بوشهری، مدیر حوزه‌های علمیه کشور نیز در مراسم راهپمایی روز قدس در قم با قدردانی از ملت بزرگ ایران و دیگر ملل مسلمان که با مردم مظلوم فلسطین همدردی کردند، گفت: حقیقت این است که ملت ما با الهام از پیام حیات‌بخش حضرت امام راحل (ره) روز جمعه آخر ماه مبارک رمضان را به عنوان روز مبارزه علیه اشغالگران قرار داده است و این روز مصداق فرامین مولای متقیان است که فرمود دشمن ظالمان و یاور مظلومان باشید.

حسینی بوشهری با اشاره به کارنامه ننگین و سیاه رژیم صهیونیستی در کشتار مردم بی گناه و مظلوم فلسطین افزود: ما معتقدیم اقدامات سازشکارانه راه به جایی نخواهد برد و حق مردم مظلوم فلسطین در میز مذاکره و چانه‌زنی با رژیم اشغالگر قدس به دست نمی‌آید.

وی خاطرنشان کرد: پیام خروش مردم در روز قدس حمایت از مظلومان فلسطین و مبارزه با اشغالگران قدس است.

کد خبر 225539
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز