همشهری آنلاین: در مراسم نماز جمعه روز قدس تهران حجت الاسلام و المسلمین سید رضا تقوی رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه سراسر کشور با اهدای یک جلد کلام الله مجید و لوح تقدیر از زحمات هشت ساله رئیس جمهور قدردانی کرد.

متن این لوح به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

چو حاکم به فرمان داور بود ، خدایش نگهبان و یاور بود

خوشا آنکه آسایش مرد و زن ، گزیند بر آسایش خویشتن

جناب آقای دکتر محمود احمدی نژاد ، رییس جمهور اسلامی ایران

حمد و سپاس بیکران ، مهربان معبودی را سزاست که تاج قربت و بندگی بر فرق ما نهاد تا در غربت ابتلا به رنج و نسیان مبتلا نگردیم و به طمع دانه مغز نلغزیم.

در کشور خمینی و خامنه ای ، سعادت خدمت به خلق خدا در هر مقام و قوا ، توفیقی است که از سوی آن نگار بی همتا نصیب بندگان با تقوا می شود.

در میهنی که امام راحل و رهبر فرزانه اش خود را خاضعانه خدمتگزار ملت می دانند ، عجب نیست که رییس جمهور سختکوش و مردمی اش به نوکری ملت افتخار کند و بر خود ببالد.

ما مدیران ستادی شورای سیاستگذاری ائمه جمعه سراسر کشور که 8 سال است شاهد تلاش پر حجم، خستگی ناپذیر و بی وقفه دولت نهم و دهم بوده ایم به مصداق من لم یشکر المخلوق لم یشکر الخالق از همکاری مؤمنانه و مساعدت های مؤثر شما با این شورا و امامان جمعه سراسر کشور در امر عمران و رونق مصلاهای شهرها صمیمانه تشکر و قدردانی می کنیم و بر این باوریم که اگر هیچ یک از مساعی شبانه روزی شما و همکاران عزیزتان همچون پرهیز از تجملات و خوی اشرافی ، الفت با محرومان، بی اعتنایی به امتیازات ،‌ تهیه مسکن مهر برای خانه بدوشان، ‌هدفمندی یارانه ها ، کشف مدیران مومن و مخلص، سفرهای استانی و امثال آن نبود ، تنها شجاعت برجسته کردن شعارهای انقلاب در داخل و خارج و فریاد رسای آزادی و عدالت خواهی علنی شما از بلندای بام سازمان ملل کافی است که نامتان در سینه تاریخ به نیکی ماندگار و در خاطره ها مانا شود.

خدای علی و اعلی توفیقات افزون کند.

به منه و کرمه ، ان شاء الله

کد خبر 225533
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دولت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز