همشهری آنلاین: تیم ملی کشتی نوجوانان ایران در رقابت‌های کشتی آزاد قهرمانی نوجوانان آسیا یکشنبه در شهر اولان باتور پایتخت مغولستان با کسب سه طلا، دو نقره و یک برنز نایب قهرما ن شد.

به گزارش پخش اخبار چند رسانه ای واحد مرکزی خبر به نقل از روابط عمومی فدراسیون کشتی، در روز دوم این رقابت ها ، کامران قاسم پور در وزن 69 کیلوگرم وعلی موجرلو در وزن 76 کیلوگرم و علی اصغر اکبری در وزن 100 کیلوگرم با شکست تمامی حریفان به مدال طلا دست یافتند. جمال عبادی و امیر حسین میرباباشاهی در اوزان 58 و 85 کیلوگرم به مدال نقره رسیدند و علی اسماعیل پور در وزن 63 کیلوگرم صاحب مدال برنز شد.

تیم ایران در روز نخست این رقابت‌ها نیز توسط خیراله قهرمانی در وزن 46 کیلوگرم صاحب مدال نقره و یونس امامی در وزن 42 کیلوگرم صاحب مدال برنز شده بود.

بدین ترتیب تیم ایران با کسب 3 مدال طلا، 3 نقره و 2 برنز و 80 امتیاز پس از تیم هند به مقام نایب قهرمانی دست یافت.

تیم هند با 84 امتیاز اول شد و تیم قزاقستان با کسب 72 امتیاز عنوان سوم را از آن خود کرد.

نتایج کشتی گیران کشورمان در روز دوم به شرح زیر است:

در وزن 54 کیلوگرم حسین خدیور در دور نخست با نتیجه 6 بر 4 مغلوب اولوبک ژولدوشبیکوف از قرقیزستان شکست خورد و با توجه به شکست این کشتی گیر در دور بعد، خدیور از دور رقابت‌ها کنار رفت. در این وزن کشتی گیران مغول و هند عنوان های اول و دوم را کسب کردند.

در وزن 58 کیلوگرم جمال عبادی پس از استراحت در دور نخست در دور دوم با نتیجه 8 بر صفر از سد تیمور آتادجانوف از ازبکستان گذشت وی در دور بعد با نتیجه 6 بر 4 از سد کی یونیزاوا از ژاپن گذشت و به دیدار فینال راه یافت. وی در دیدار فینال مقابل آمیت از هند با نتیجه 4 بر 3 شکست خورد و صاحب مدال نقره شد.

در وزن 63 کیلوگرم علی اسماعیل پور با نتیجه 6 بر صفر مغلوب ذوالفقار محمداف از قزاقستان شد و با توجه به حضور این کشتی گیر در دیدار فینال اسماعیل پور به گروه بازنده‌ها راه یافت. وی در این گروه با نتیجه 4 بر صفر روی ایزوتسو از ژاپن را شکست داد و به دیدار رده‌بندی راه یافت. وی در این دیدار شاهرخ ساپایف از ازبکستان را با نتیجه 7 بر یک شکست داد و صاحب مدال برنز شد. در این وزن کشتی گیران هند و قزاقستان اول و دوم شدند.

در وزن 69 کیلوگرم کامران قاسم پور پس از استراحت در دور نخست در دور دوم با نتیجه 5 بر صفر ریوکی یوشیدا از ژاپن را شکست داد وی در دیدار بعد با نتیجه 8 بر صفر از سد الیاس ژومای از قزاقستان گذشت و به دیدار فینال راه یافت. وی در دیدار فینال آنکور راتحی از هند را با نتیجه 7 بر صفر شکست داد و صاحب مدال طلا شد.

در وزن 76 کیلوگرم علی موجرلو پس از استراحت در دور نخست در دور دوم با نتیجه 7 بر 5 میرجان آلتیمیشف از قرقیزستان را شکست داد و در دور بعد نیز با نتیجه 6 بر صفر سنجر ماشاریپوف از ازبکستان را مغلوب کرد و به دیدار فینال راه یافت. موجرلو در دیدار فینال بالراج از هند را با نتیجه 6 بر صفر شکست داد و به عنوان قهرمانی رسید.

در وزن 85 کیلوگرم امیر حسین میرباباشاهی پس از استراحت در دور اول در دور دوم با نتیجه 8 بر صفر جاکابور فیروز از تاجیکستان را شکست داد وی در مرحله نیمه نهایی با نتیجه 8 بر صفر از سد کو جانگ لی از کره جنوبی گذشته و به دیدار پایانی رسید. وی در دیدار فینال با نتیجه 5 بر 3 مقابل پاروین از هند مغلوب شد و به مدال نقره رسید.

در وزن 100 کیلوگرم علی اصغر اکبری در دور نخست با نتیجه 7 بر صفر سهراب احمداف از تاجیکستان را شکست داد وی در دور بعد نیز با نتیجه 9 بر یک از سد ریوسی ساکاتا از ژاپن گذشت و به دیدار فینال رسید. اکبری وی در دیدار نهایی با نتیجه 8 بر صفر از سد گورسواک سینگ از هند گذشت و صاحب گردن آویز طلا شد.

کد خبر 225016
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز