همشهری آنلاین: مردی که به همراه مادرش در آپارتمانی در ایالت فلوریدای آمریکا ساکن بود، واحد خود را به آتش کشیده و با تیراندازی در ساختمان موجب مرگ 6 نفر شد.

تیراندازی

براساس گزارش BBC، وی پیش از اینکه توسط پلیس کشته شود، 6 نفر را به قتل رسانده و دو نفر را گروگان گرفته‌بود. پدرو وارگاس 42 ساله دو نفر از ساکنین ساختمان را به مدت سه ساعت در تیررس پلیس گروگان گرفته‌بود،‌اما در نهایت نیروهای پلیس ضربتی وارد ساختمان شده و وی را از پا درآوردند.

درگیری میان پلیس و این مرد 42 ساله صبح روز شنبه پس از هشت ساعت مذاکره بی‌نتیجه آغاز شد و در نهایت به مرگ وی منتهی شد. ماموران پلیس مذاکره با وارگاس را از جمعه شب تا صبح روز شنبه ادامه دادند اما در نهایت با بی‌نتیجه ماندن مذاکرات، نیروهای پلیس وارگاس را از پا درآورده و دو گروگان را آزاد کردند.

اولین قربانیان تیر‌اندازی مدیر ساختمان مسکونی و همسرش بودند که متوجه آتش‌سوزی آپارتمان وارگاس شدند. وارگاس پس از تیراندازی به مدیر ساختمان و همسرش، به خیابان رفته و عابری را هدف می‌گیرد و سپس سه نفر از همسایه‌های طبقه پایین ساختمانش را به قتل می‌رساند.

در نهایت وارگاس وارد آپارتمانی دیگر شده و دو نفر را گروگان می‌گیرد،‌اما در نهایت در همان آپارتمان از پا درآمده و گروگان‌ها آزاد می‌شوند. هنوز انگیزه احتمالی این کشتار مشخص نشده‌است.

کد خبر 224887
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز