مجموع نظرات: ۰
شنبه ۵ مرداد ۱۳۹۲ - ۱۰:۱۲
۰ نفر

همشهری آنلاین: قائم مقام معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران از برگزاری بیست و یکمین جلسه کمیسیون عفاف و حجاب خبر داد و واگذاری مسئولیت طراحی نقشه بوستان حجاب به شهرداری منطقه 18 را از مهمترین مصوبات این جلسه برشمرد.

به گزارش همشهری آنلاین، حجت الاسلام امرودی با بیان این مطلب گفت: بیست و یکمین جلسه کمیسیون عفاف و حجاب با دستور جلسه ارایه گزارش عملکرد مناطق 18 و 5 در حوزه عفاف و حجاب تشکیل و با رای اعضا مسئولیت طراحی بوستان حجاب به منطقه 18 و تشکیل کارگروه مد و لباس اسلامی به منطقه 5 واگذار شد.

وی گفت: در این جلسه همچنین مقرر شد تا با محوریت سراهای محله و خانه‌های تسنیم نسبت به توسعه کمی و کیفی برنامه ریزی‌های مربوط به پرباکردن اوقات فراغت مادران و کودکان اقدام شد.

 امرودی ادامه داد: بهره گیری از ایده های خلاق در برگزاری نمایشگاه‌ها و کارگاه‌های آموزشی از دیگر مصوباتی بود که با توجه به افزایش حضور و مشارکت شهروندان در اجرای برنامه‌های فرهنگی واجتماعی به تصویب رسید.

قائم مقام معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران تصریح کرد: شناسایی نقاط آسیب خیز، ترغیب جوانان به حضور در اردوهای راهیان نور، افزایش ارایه امکانات وتسهیلات ازدواج آسان از دیگر مصوبات این جلسه به شمار می رود.

 

کد خبر 224787
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز