همشهری‌آنلاین: زهرا بحریه تهیه کننده برنامه زیست‌بوم رادیو دانش رتبه برتر نخستین جشنواره رسانه علم و فناوری را کسب کرد.

رادیو دانش

به گزارش روابط عمومی رادیو دانش، زیست بوم برنامه‌ای است که هر روز از ساعت 19:00الی 19:15 از رادیو دانش پخش می‌شود.

این برنامه به مقوله ضرورت حفظ محیط زیست و اکوسیستم و زیست بوم و افزایش دانش در زمینه های اکوسیستم‌های اب، خاک، جنگل‌ها، بیابان‌ها، حیات وحش و بهره‌گیری از انرژی‌های پاک و تجدید‌پذیر به جای انرژی های تجدید ناپذیر می پردازد.

گفتنی است از میان 708 اثر ارسالی، 141 اثر به مرحله داوری راه یافتند.

داوری آثار رسیده به دبیرخانه جشنواره پس از بررسی اولیه در کمیته انتخاب بخش های مختلف در قالب سه بخش رسانه‌ای مکتوب شامل خبر، گزارش، یادداشت و سرمقاله، عکس، بخش دیداری شامل تله فیلم، مستند، میزگرد و گفتگو، گزارش و همچنین بخش شنیداری شامل مستند گزارشی و گفتگو محور صورت پذیرفت و آثار برگزیده توسط هیئت داوران هر بخش مشخص شدند.

لازم به ذکر است مراسم تقدیر از برگزیدگان جشنواره رسانه علم و فناوری روز دوشنبه 30 تیرماه در مرکز همایش‌های بین‌الملل صدا و سیما برگزار شد.

این مراسم با حضوروزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، پرویز کرمی معاون مشاور معاون علمی و فناوری رییس جمهور و رییس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، معاونت صدای جمهوری اسلامی، معاونت برنامه ریزی و نظارت، معاون اموزش و پژوهش و سرپرست دانشگاه صدا و سیما، معاون علمی و فناوری رییس جمهوری و رییس بنیاد ملی نخبگان و نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی، خانواده های معظم شهدا و جمعی از مسئولانعالی کشوری برگزار شد.

کد خبر 224700
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز