همشهری آنلاین: معاون اول رئیس جمهور گفت: این همه کار و تلاش در شرایطی صورت گرفته که فشارهای شدید اقتصادی بر دولت تحمیل شده بود و کسانی که پا بر حق نهادند و برای این دولت مانع تراشی کردند، شرمنده خواهند شد.

محمدرضا رحیمی عصر دوشنبه در جریان سفر به استان خراسان جنوبی در مراسم بهره‌برداری از پروژه‌های عمرانی این استان و جشن ثبت جهانی باغ اکبریه بیرجند با اشاره به پیشرفت‌های هشت سال اخیر افزود: وقتی آمار و ارقام وزارتخانه‌های مختلف را بررسی می‌کنیم، تحولات و پیشرفت‌ها به قدری است که موجب حیرت می‌شود.

معاون اول رییس‌جمهور تصریح کرد: پیشرفت‌های دولت دکتر احمدی‌نژاد در شرایطی است که منابع و امکانات کشور تغییر چندانی نداشته و تحریم‌ها و فشار دشمنان نیز بر مشکلات و موانع افزوده است اما این دولت با تلاش شبانه روزی و پشتکار اجازه نداد تحریم‌ها موجبات رنج و زحمت برای مردم و شادمانی برای دشمنان را به وجود آورد.

اهم اظهارات محمدرضا رحیمی به نقل از ایسنا از این قرار است:

  • نام دکتر احمدی‌نژاد برای همیشه در کشور باقی خواهد ماند و خدمات بی‌شائبه، بی‌منت و گسترده وی از یاد ملت ایران فراموش نخواهد شد.
  • دولت احمدی‌نژاد ساده‌زیست و پاکدست بود و اینها از دلایل موفقیت و محبوبیت این دولت است. در شرایطی که دشمنان بانک مرکزی، بنادر و فروش نفت ما را تحریم کرده بودند کارهای عمرانی و تکمیل زیرساخت‌های کشور همچنان با سرعت در حال انجام بود که این به دلیل برکتی است که خداوند به پاکی دولت‌های نهم و دهم عطا فرمود.
  • متأسفانه هیچ یک از نامزدها در سخنان خود بر تأثیرات گسترده و فشارهای ناشی از تحریم بر اقتصاد کشور تاکیدی نکردند اما به زودی تلاش‌ها و تدابیر این دولت برای بی اثر کردن تحریم‌ها آشکار خواهد شد.
  • این همه کار و تلاش در شرایطی صورت گرفته که فشارهای شدید اقتصادی بر دولت تحمیل شده بود و کسانی که پا بر حق نهادند و برای این دولت مانع تراشی کردند، شرمنده خواهند شد.
  • کارهای مهمی در مبارزه با مفاسد اقتصادی شکل گرفت اما عده‌ای که منافع آنها به خطر افتاده بود با تهمت افکنی سعی کردند مانع کار دولت در امر مبارزه با مفاسد اقتصادی شوند.
  • امروز بخش اعظم رسانه‌های موثر جهان در اختیار صهیونیست‌ها است که با تبلیغات نادرست به دنبال منافع نامشروع خود هستند و هرکس که به دنبال تبلیغات دروغ و تهمت است، در حقیقت در مسیر صهیونیست‌ها حرکت می کند.
  • هیچ کس نباید کاری کند و یا حرفی بزند که دولت جدید تضعیف شود و همه باید به رئیس جمهور منتخب کمک کنند تا روند خدمت رسانی و کارهای عمرانی همچون گذشته ادامه پیدا کند.
کد خبر 224318
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سیاست داخلی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز