همشهری‌آنلاین: کتاب راهنمای مدیران در کانال توزیع نوشته لیندا گرشلز، ادوارد مارین، و چاک وست، ترجمه و تالیف پرویز درگی، مدرس دانشگاه، و امیرحسین سرفرازیان، محقق بازاریابی، منتشر شد.

راهنمای مدیران در کانال توزیع

کتاب اصلی دارای 12 فصل است و مترجمین سعی کرده‌اند که کمترین دخل و تصرف در متن اصلی کتاب صورت بگیرد، اما در هر یک از فصل‌های کتاب با اضافه نمودن بخش‌هایی مجزا تحت عنوان نگاه ایرانی، سعی شده است که مطالب ارائه شده در فصل، توسط بزرگان و متخصصان توزیع ایرانی مورد بحث قرار بگیرد.

علاوه بر این، در برخی فصول سعی شده با ارائه مطالبی در زمینه کانال‌های توزیع سنتی و مدرن ایرانی، خواننده را با فضای محیط کسب و کار ایرانی بیشتر کند. از جمله این مطالب می‌توان به معرفی بازار سنتی و تاریخچه آن، تاریخچه فروشگاه‌های زنجیره‌ای در ایران، مروری بر فروش اینترنتی و رشد آن در سال‌های اخیر، مروری بر قوانین تأسیس فروشگاه‌های زنجیره‌ای و اینترنتی در ایران، معرفی شرکت‌های تخصصی پخش و توزیع ایرانی و برخی مطالب دیگر اشاره کرد.

همچنین از آنجا که در سال‌های اخیر بسیاری از شرکت‌های ایرانی برای تماس با مصرف کننده رو به توزیع مویرگی آورده‌اند، دو فصل با عنوان ایجاد سازمان توزیع مویرگی و آشنایی با وظایف مدیر شعبه ی توزیع به کتاب افزوده شده است.

در این فصول، خواننده با اصول ایجاد سازمان توزیع مویرگی نظیر طراحی ساختار سازمانی، تجهیزات سخت افزاری لازم مانند انبار و ناوگان حمل و نقل، تخصص‌ها و منابع انسانی لازم برای کار در سازمان توزیع، و انتخاب نرم‌افزارهای توزیع و همچنین اصول پایش عملکرد سیستم توزیع مویرگی آشنا خواهید شد و نیز از مهمترین وظایف و فعالیتهای روزمره در شعب توزیع آگاهی می‌یابد.

کتاب راهنمای مدیران در کانال توزیع برای آن دسته از مدیران و کارشناسان اجرایی نوشته شده است که می‌خواهند اثربخشی و کارایی کانال توزیع محصولات سازمان خود را افزایش دهند.

کتاب به قیمت 18000 تومان توسط انتشارات بازاریابی منتشر شده است.

علاقمندان برای تهیه کتاب می‌توانند به سایت اینترنتی فروشگاه انتشارات بازاریابی www.marketingshop.ir و یا با شماره تلفن 66408251 و 66408271 تماس حاصل نمایید.

کد خبر 223446
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار ادبیات و کتاب

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز