یکشنبه ۲۳ تیر ۱۳۹۲ - ۱۶:۴۳
۰ نفر

همشهری آنلاین: رضا صادقی از برگزاری کنسرت جدید برای حمایت از بیماران ام اس خبر داد. این برنامه هر شب از ساعت ۲۰ تا ۲۲ با همکاری شبکه دو سیما در محل برج میلاد تهران برگزار و همزمان و به صورت زنده از این شبکه بخش خواهد شد.

به گزارش ایسنا صادقی در مراسم حمایت از بیماران‌ ام اس که با عنوان «ضیافت الهی» در تالار همایش‌های رازی حضور داشت، در این باره گفت: من در این فکر بودم که چگونه می‌توان از لحاظ حسی و انسانی به این بیماران کمک کنم و به این نتیجه رسیدم که شاد نگه داشتن این عزیزان بهترین راهکار است.

وی افزود: همیشه هم بر این باورم که بتوانم این فضا را برای آن‌ها بوجود آورم. البته هر چیزی که خداوند به ما می‌دهد دارای حکمتی است ولی این بیماری چیزهای زیادی را از آدم می‌گیرد که مهم‌ترین آن غرور است و از صمیم قلبم از خدا می‌خواهم که با تمام لبخندش در کنار این بیماران باشد.

وی ادامه داد: همه ما باید بتوانیم به این بیماران کمک کنیم و غرور این بیماران عزیز را به آن‌ها برگردانیم. حال روحی آن‌ها که خوب شود حال جسمی و حال دلشان هم خوب می‌شود.

رضا صادقی در پایان گفت: نمی‌خواهم اکنون مانند فرشته‌ای به نظر برسم که دارای دو بال است. و صرفا به جوابی بسنده کنم، بلکه معتقدم مردم ما دروغ را می‌فهمند. و همراهی هنر با حمایت از بیماران اتفاق خوبی است و اگر برنامه ریزی درستی انجام بگیرد این حمایت مطمئنا کارساز خواهد بود و همراهی مبارکی است.

گفتنی است این کنسرت در آینده‌ای نزدیک توسط آوای هنر برگزار خواهد شد.

همچنین سید حسن بابایی مدیر عامل جامعه حمایت از بیماران «ام اس» با اشاره به جشن ضیافت الهی با هدف حمایت از بیماران مبتلا به‌ام اس گفت: مردم با حضور خود در این جشن می‌توانند از برکات مادی و معنوی این عمل خیر خواهانه برخوردار شوند.

وی همچنین افزود: این برنامه در صدد است از کلیه هنرمندان دعوت بعمل آورد تا مردم در کنار هنرمندان محبوبشان بتوانند نیات خیرشان را محقق کنند.

شایان ذکر است، این برنامه هر شب از ساعت ۲۰ تا ۲۲ با همکاری شبکه دو سیما در محل برج میلاد تهران برگزار و همزمان و به صورت زنده از این شبکه بخش خواهد شد.

کد خبر 223158
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز