همشهری‌آنلاین: کمیته تربیت بدنی باشگاه مدیریت ارتباطات از برگزاری اولین دوره مسابقات فوتسال جام روابط‌عمومی‌ها خبر داد.

فوتسال

به گزارش روابط‌عمومی باشگاه مدیریت ارتباطات دکتر مجتبی علوی، رئیس کمیته تربیت بدنی باشگاه مدیریت ارتباطات با اعلام این خبر گفت: کمیته تربیت‌ بدنی این باشگاه برای حفظ سلامت و شادابی کارگزاران و فعالان روابط‌عمومی، رسانه، تبلیغات، بازاریابی و جامعه اطلاعاتی، برنامه‌های متنوعی را در دست تدارک دارد و برگزاری اولین دوره مسابقات فوتسال، نخستین گام اجرایی کمیته محسوب می‌شود.

وی با اشاره به اینکه بالا بردن سرانه فعالیت‌های ورزشی مخاطبان باشگاه مدیریت ارتباطات از اصلی‌ترین اهداف این کمیته است افزود: در اولین دوره مسابقات فوتسال روابط‌عمومی‌ها تیم‌هایی از روابط‌عمومی‌های وزارتخانه‌ها، سازمان‌ها، مؤسسات دولتی و خصوصی و رسانه‌ها حضور خواهند داشت.

علوی ادامه داد: فراخوان و شرایط حضور در این مسابقات بزودی اعلام و مسابقات بعد از ماه مبارک رمضان برگزار خواهد شد.

رئیس کمیته تربیت بدنی باشگاه مدیریت ارتباطات افزود: پیشوند اسامی تمام تیم ها واژه «روابط عمومی» روابط عمومی را خواهد داشت.

گفتنی است با حکم غلامرضا کاظمی دینان -مدیر باشگاه مدیریت ارتباطات- دکتر مجتبی علوی به عنوان رئیس کمیته تربیت بدنی این باشگاه منصوب شده است.

دکتر علوی که از فعالان عرضه روابط‌عمومی است در حال حاضر به عنوان مدیرعامل باشگاه سیاه‌جامگان ابومسلم خراسان فعالیت می‌کند.

وی قائم مقامی باشگاه پاس تهران و مدیریت روابط‌عمومی هیأت فوتبال تهران و خراسان را در کارنامه خود دارد.

باشگاه مدیریت ارتباطات نهادی علمی، فرهنگی و رفاهی است که اعضای آن را مدیران، خبرنگاران و کارشناسان رسانه، روابط‌عمومی، تبلیغات، جامعه اطلاعاتی و بازاریابی تشکیل می‌دهند.

 

 

کد خبر 223126
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز