همشهری آنلاین: مدیر عامل صندوق حمایت از نویسندگان با بیان اینکه در سال جاری حدود 22هزار نفر برای بهره‌مندی از مزایای بیمه تکمیلی ثبت‌نام کرده‌اند، گفت: مهلت ثبت‌نام اصحاب رسانه برای بهره‌مندی از مزایای بیمه‌ تکمیلی تا پایان تیرماه تمدید شد.

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از فارس، مهدی شجاعی در این باره افزود: در سال جاری حدود 22هزار نفر برای بهره‌مندی از مزایای بیمه تکمیلی ثبت نام‌ کرده‌اند.

مدیرعامل صندوق حمایت از نویسندگان، روزنامه‌نگاران و هنرمندان افزود: با توجه به استقبال قابل توجه اصحاب رسانه به منظور اینکه تحت پوشش بیمه تکمیلی قرار گیرند، مهلت متقاضیان واجد شرایط برای ثبت نام تا پایان تیرماه سال جاری تمدید شد.

وی ادامه داد: طی سال‌های 86، 90 و 91 به ترتیب5 هزار، 15هزار و 25هزار نفر از اصحاب رسانه تحت پوشش بیمه تکمیلی قرار گرفتند.

شجاعی گفت: با وجود کسری بودجه، هیچ‌گونه محدودیتی برای ثبت‌نام به منظور بهره‌مندی از مزایای بیمه تکمیلی برای متقاضیان واجد شرایط وجود ندارد.

وی یادآور شد: مدارک مورد نیاز برای ثبت‌نام شامل کپی کارت ملی بیمه شده اصلی افراد تحت تکفل، کپی صفحه اول دفترچه بیمه شده اصلی افراد تحت تکفل، کپی صفحه اول و دوم بیمه شده اصلی و فیش بانکی به مبلغ 70 هزار تومان می‌شود.

مدیرعامل صندوق حمایت از نویسندگان، روزنامه‌نگاران و هنرمندان گفت: از تعرفه حق بیمه فقط 70 هزار تومان را اعضا تقبل می‌کنند و مابقی را صندوق حمایت از نویسندگان، روزنامه‌نگاران و هنرمندان تأمین می‌کند.

کد خبر 222486
منبع: همشهری آنلاین

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز