همشهری آنلاین: رئیس فدراسیون فوتبال گفت: برای قطعی شدن اردوها و دیدارهای تدارکاتی تیم ملی منتظر اعلام برنامه کی‌روش هستیم.

کفاشیان

تسنیم نوشت: علی کفاشیان در حاشیه دوره تخصصی و دانش‌افزایی مدیران عامل،‌ سرپرستان و سرمربیان لیگ برتر گفت: در این دوره با حضور مسئولان سازمان لیگ برتر، کمیته انضباطی، لیگ یک، تدوین قوانین و مقررات و سرپرستان و مدیران و سرمربیان باشگاه‌ها نشستی را ترتیب دادیم تا تصمیمات مورد نظر اعمال شود و برای فصل پیش رو برنامه‌ریزی کنیم.

وی درباره تعیین وضعیت اردوها و بازی‌های تدارکاتی تیم ملی فوتبال خاطرنشان کرد: کی‌روش برنامه‌ریزی‌های مختلفی در این زمینه انجام داده است. او قصد داشت تا مرخصی خود را 10 روز دیگر تمدید کند که ما هم از این مربی خواستیم هرچه سریعتر کارهای خود را انجام دهد و جزئیات برنامه‌های مورد نظرش را زودتر به ما اعلام کند تا بعدا برای تدارک تیم ملی دچار مشکل نشویم. از نظر ما هم‌اکنون نیز دیر شده چرا که برای مرداد و شهریورماه باید برنامه‌های تدارکاتی در نظر بگیریم.

رئیس فدراسیون فوتبال عنوان کرد: باید از ریز برنامه‌های کی‌روش خبر داشته باشیم تا طبق آن برنامه بازی‌های تیم ملی را اعلام کنیم. در حال حاضر پیشنهادات مختلفی وجود دارد که باید ببینیم سرمربی تیم ملی با کدام یک از آنها موافقت می‌کند. نظر کی‌روش این است که با تیم‌های قدرتمند بازی کنیم و ترسی هم از باختن نخواهیم داشت.

کفاشیان ادامه داد: کی‌روش کلیات برنامه‌های خود را اعلام کرده اما برای برنامه‌ریزی منظم باید از جزئیات این برنامه نیز اطلاع داشته باشیم تا محل اردوها و دیدارهای تدارکاتی خود را مشخص کنیم. هم‌اکنون چند پیشنهاد بازی تدارکاتی وجود دارد ضمن آنکه هنوز تکلیف نهایی بسیاری از تیم‌ها برای صعود به جام جهانی مشخص نشده است فکر می‌کنم از آبان‌ماه که قرعه‌کشی جام جهانی انجام شود و شرایط صعود تیم ها مشخص شده باشد برای هماهنگی بازی‌های تدارکاتی زمان مناسبی باشد.

وی درباره پیشنهاد کره جنوبی برای بازی تدارکاتی، گفت: بعد از آنکه با فدراسیون کره برای پس گرفتن شکایات متقابل خود از فیفا تفاهم کردیم آنها پیشنهاد یک بازی تدارکاتی در شهریورماه را دادند که ما این موضوع را به کی‌روش اعلام کردیم اما او هنوز پاسخی نداده است. حدس می‌زنیم کی‌روش به برگزاری این بازی تمایل ندارد اما به هر حال باید آن را اعلام کند تا ما نیز جواب کره‌ای‌ها را بدهیم.

رئیس‌ فدراسیون فوتبال درباره وضعیت باشگاه‌های بدهکار تصریح کرد: کمیته انضباطی مصر است کسانی‌که از باشگاه‌ها شکایت کرده و طلبکار هستند به حقشان برسند اما اکثر باشگاه‌های ما نیز بدهی‌های سنگینی دارند. باید کاری کنیم تا هم افرادی‌که طلبکار هستند به حقشان برسند و هم باشگاه‌ها در ادامه فعالیت خود دچار مشکل نشوند. یکی از راه‌ها می‌تواند گرفتن تعهد برای پرداخت بدهی از باشگاه‌ها باشد تا در صورت انجام ندادن تعهد با کسر امتیاز روبرو شوند.

کفاشیان ادامه داد: باشگاه‌ها باید بدانند همانطور که متعهد به پرداخت پول به بازیکنان جدید خود هستند، باید بدهی به بازیکنان قدیمی خود را نیز پرداخت کنند.

وی درباره سفر کی‌روش به برزیل گفت: با توجه به برگزاری جام کنفدراسیون‌ها بسیاری از مسئولان فیفا و فدراسیون‌های کشورهای مختلف و مربیان تیم‌های ملی در این کشور حضور داشتند که کی‌روش در این سفر ملاقات‌هایی با آنها انجام داده تا برای بازی‌های تدارکاتی و همچنین اردوهای تیم ملی تصمیم‌گیری کنند.

رئیس فدراسیون فوتبال در پاسخ به سوال خبرنگار تسنیم درباره زمان اعلام حکم کمیته استنیاف، پیرامون تبانی در لیگ یک و همچنین اینکه گفته شده این حکم در حال تایپ شدن است اظهار داشت: این حکم امروز نهایی شد و ظرف امروز یا فردا اعلام خواهد شد.

کد خبر 222204
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز