همشهری آنلاین: مجتبی جباری، بازیکن جدید سپاهان می‌گوید توهین‌هایی که باشگاه استقلال با انتشار آن بیانیه متوجه او کرده دلیل جدایی‌اش از استقلال است.

مجتبی جباری پس از پیوستن به باشگاه سپاهان در گفت‌وگو با ایسنا درباره جدایی‌اش از باشگاه استقلال گفت: باشگاه استقلال در واقع با بیانیه‌ای که منتشر کرد، نام من را از فهرست بازیکنان تیمش برای فصل بعد خارج کرد، آن هم با بیانیه‌ای که بیشترین توهین‌ها را متوجه من کرده بود. به هر حال من بازیکنی بودم که 9 سال برای این تیم بازی کردم و حتی در مقاطعی بازوبند کاپیتانی را بسته بودم. اما با توهین‌هایی که در آن بیانیه شد، آنها قصد داشتند من را مقابل هواداران قرار دهند.

وی درباره مصاحبه‌اش که باعث انتشار آن بیانیه شد، نیز این چنین توضیح داد: من درباره مدیریت و شرایطی که این مدیریت به وجود آورده بود صحبت کردم وگرنه چه کسی تردیدی در بزرگی استقلال دارد؟ باشگاه استقلال به خاطر هوادارانش پیشینه بسیار بزرگی دارد و همه می‌دانند که من هیچ وقت به خودم اجازه نمی‌دهم به این باشگاه بزرگ توهین کنم.

جباری افزود: متاسفانه آنها با انتشار آن بیانیه خواستند ذهن‌ها را منحرف کنند و من را مقابل هواداران قرار دهند. بعد از انتشار آن بیانیه دو هفته‌ صبر کردم تا آنها به خاطر توهین‌هایشان از من عذرخواهی کنند، اما این اتفاق نیفتاد و استقلال بدون این که با من تماسی بگیرد اردویش را در اوکراین آغاز کرد.

وی در پاسخ به این سوال که پس از صحبت‌های شما واکنش‌های متفاوتی صورت گرفت و برخی‌ها مانند منصوریان معتقد بودند باشگاه استقلال به شما اهانت کرده و از آن طرف برخی‌ها معتقد بودند حرف‌های شما توهین آمیز بوده است؟ گفت: این تجزیه و تحلیل رسانه‌ها است. واقعا بی‌خردانه است که من بازیکن بخواهم با حرف‌هایم پیشینه استقلال را زیر سوال ببرم. من 9 سال در استقلال بودم و خیلی خنده دار است که بخواهم در باشگاهی که من را به این جایگاه و محبوبیت رسانده توهین کنم. مطمئنا بعد از صحبت‌های من شرایطی به وجود آمده که برخی‌ها به تکاپو افتاده‌اند تا من را کنار بگذارند و فکر می‌کنم مسئولان باشگاه نهایت سوء استفاده را از حرف‌های من بردند و با جملاتی بسیار زشت سعی کردند من را مقابل هواداران قرار دهند.

کاپیتان سابق استقلال، ادامه داد: شاید بعد از آن بیانیه هر بازیکن دیگری که مورد خطاب قرار می‌گرفت خیلی زود از تیم جدا می‌شد، اما من به خاطر هواداران دو هفته‌ منتظر ماندم. اما از آن طرف پالس مثبتی نیامد. اگر می‌ماندم با غرور خدشه دار شده خودم مواجه می‌شدم و این چیزی نبود که بتوانم تحملش کنم.

جباری در پایان درباره ابراز تمایل قلعه‌نویی برای ماندش در استقلال و همچنین انتخاب جدیدش، گفت: فکر می‌کنم برای امروز همین صحبت‌ها کافی باشد. دیگر نمی‌خواهم حرف دیگری بزنم.

کد خبر 221977
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز