همشهری آنلاین: محمد بدیع رهبراخوان المسلمین با حضور در میان حامیان محمد مرسی تاکید کرد: ما از این پس در میدان‌ها باقی خواهیم ماند تا رئیس جمهور محمد مرسی باز گردد.

بدیع - رهبر اخوان المسلمین

در پی عزل مرسی و تحلیف «عدلی منصور» به عنوان رئیس جمهور موقت مصر، حامیان مرسی تظاهراتی را تحت عنوان جمعه «انکار» آغاز کردند و ارتش نیز نسبت به پیامدهای تفرقه و انتشار فتنه هشدار داد.

فارس نوشت: محمد بدیع رهبر دستگیر شده اخوان المسلمین تحت حمایت وارد میدان رابعه العدویه شد. در هنگام حضور بدیع چند فروند هواپیما بر فراز منطقه رابعه العدویه پرواز می‌کردند.

بدیع در جمع هزاران طرفدار محمد مرسی با بیان اینکه من نه دستگیر شده بودم و نه هرگز فرار کرده بودم گفت: خون شهدایمان را نمی فروشیم. مرسی رئیس جمهور همه مصر است. اخوان المسلمین نیز بخشی از مصر است و رویاهایش با ملت مصر مشترک است.

بدیع افزود: ما از این پس در میدان‌ها باقی خواهیم ماند تا رئیس جمهور محمد مرسی باز گردد. مصر از این پس دستور نظامی را نمی‌پذیرد و تمام دستورات شواری نظامی باطل است.

رهبر اخوان المسلمین در حالی که حامیان مرسی شعار در رابعه العدویه فریاد می‌زدند ما مرسی را می‌خواهیم ادامه داد: خون خود را برای مصر فدا می‌کنیم.

کد خبر 221826
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز