همشهری آنلاین: عضو مجمع روحانیون مبارز در خصوص احتمال انتخاب وی به سمت وزر کشور از سوی رئیس‌جمهور منتخب گفت: این مطالب گمانه‌زنی‌های مطبوعاتی و رسانه‌ای است و هیچ صحبتی در این مورد از جانب کسی نشنیده‌ام.

تسنیم نوشت: حجت‌الاسلام مجید انصاری عضو مجمع روحانیون مبارز در خصوص احتمال انتصاب وی به عوان وزیر کشور گفت: همانگونه که رئیس‌جمهور منتخب نیز در سخنرانی خود تاکید کرد این مطالب گمانه‌زنی‌های مطبوعاتی و رسانه‌ای است و در این مورد صحبتی ندارم.

وی افزود: هیچ صحبتی در این مورد از جانب کسی نشنیده‌ام و پاسخ به این سوال را رئیس‌جمهور محترم داد.

عضو مجمع روحانیون مبارز در پاسخ به این سوال که برخی از نزدیکان رئیس‌جمهور منتخب افراط را تنها در نزدیکان احمدی‌نژاد می‌بینند و آیا شما هم همین عقیده را دارید؟ گفت: اینطور نیست. باید به تفصیل در این مورد صحبت کرد.

انصاری در مورد شاخص‌های اعتدال در جامعه نیز اظهار داشت: به صورت خلاصه و کلی نمی‌شود در این مورد صحبت کرد. اعتدال فقط در کلمه خلاصه نمی‌شود بلکه باید ابعاد آن را در عرصه‌های مختلف سیاست داخلی و خارجی اقتصاد اخلاق و فرهنگ بررسی کرد.

همچنین، حسین مظفر نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در خصوص انتشار اخباری مبنی بر  اینکه محمدباقر قالیباف به عنوان یکی از وزرای دولت روحانی معرفی خواهد شد گفت: بنده اطلاع دقیقی در این زمینه ندارم و فکر می‌کنم این حرف‌ها گمانه‌زنی باشد.

وی خاطرنشان کرد: به نظر می‌رسد استفاده از آقای قالیباف و امثال وی که توانمندی بسیار خوبی در عرصه مسائل اجرایی دارند می‌تواند یکی از نقاط قوت دولت آقای روحانی باشد و من اطمینان دارم که اگر آقای قالیباف در کابینه جناب آقای روحانی باشد یکی از بهترین یاران و یکی از نیروهایی خواهد بود که می‌تواند روی او حساب کند و به کمک هم می توانند بخشی از مشکلات کشور را حل و فصل کنند.

نماینده مردم تهران در مجلس با بیان اینکه شهرداری تهران هنوز ظرفیت بهره‌گیری از وجود محمدباقر قالیباف را دارد، افزود: قالیباف ظرفیت بالایی برای به اتمام رساندن امور شهر تهران  دارد و او در هرجا می‌تواند چهره‌ای موفق و توانمند باشد که مدیریت و همت جهادی را به منحصه ظهور برساند.

کد خبر 221360
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سیاست داخلی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز